Var innom fødestua for sjekk i dag..

Jeg var innom fødestua for sjekk i dag.. Har hatt uregelmessige og vonde kynnere siden søndagskvelden... Men alt er bra og livmortappen var lang og helt lukket :) Så jeg får vel bare leve med det noen uker til ja..

Bra kynnerne ikke har påvirket deg til å gå i fødsel :) bra at du fikk skjekka det og :)

* Lillesøster ventes 19 august *

Godt å få d sjekka ja :) føler man blir tatt godt vare på når man er innom føden ihvertfall :)

Enig..men jeg lurer litt på dette. Jeg har jm som har vakt to dager i uka og føden er tre timer unna inkludert ferja. Hva i huleste skal jeg gjøre om jeg trenger en skjekk? Ikke bare bare å dra til føden. Kan legevakt hjelpe på rett måte? :)

Ja det er godt å bare få det sjekket.. :) Men de har dappet litt av siden tirsdag så nå kommer de ikke like ofte men de er der og jm sa at jeg ble å ha mere kynnere nå enn med snuppa.. :) Håper bare det roer seg og ikke blir verre siden svigersøster gifter seg neste helg :) Og så skal snuppa opereres den 9 juli :)

Enig..men jeg lurer litt på dette. Jeg har jm som har vakt to dager i uka og føden er tre timer unna inkludert ferja. Hva i huleste skal jeg gjøre om jeg trenger en skjekk? Ikke bare bare å dra til føden. Kan legevakt hjelpe på rett måte? :)

Jeg er ikke sikker men tror legevakta kan hjelpe deg om det ikke er mulig å dra på føden.. Men det er jo bare å hør med jm neste gang :)

Jeg er ikke sikker men tror legevakta kan hjelpe deg om det ikke er mulig å dra på føden.. Men det er jo bare å hør med jm neste gang :)

Ja det skal jeg spørre henne om. Kan hende vi har jm som har telefonvakt å. Var det i fjord da jeg hadde sa, men var snakk om at kommunen ikke hadde råd til å lønne henne :/

tror det er jordmorvakt på fosen, men er ikke hundre prosent sikker. Er en stund siden siden her er oppdatert men de hadde nok tatt et bort om det ikke var lenger :) http://www.bjugn.kommune.no/sitepageview.aspx?articleID=13998

Men det er vell best å spørre i tillegg :)

Er du og fra fosen ? :) hihi.
Vet bare Inger, jm, sa i forbifarten for en stund siden at det hang i en tynn tråd :/
De siste gangene jeg har vært hos jm så har hun hatt både lege og niendeklassing med så da har jeg ikke husket på å spørre.

Er du og fra fosen ? :) hihi.
Vet bare Inger, jm, sa i forbifarten for en stund siden at det hang i en tynn tråd :/
De siste gangene jeg har vært hos jm så har hun hatt både lege og niendeklassing med så da har jeg ikke husket på å spørre.

hehe :) utflytta ørlending :)

hehe :) utflytta ørlending :)

Aha ja :) stæmme at æ ha læst det tiliar her ja. E jo utfløtta ørlæning æ å, men kom bare t bjugn æ ;) hehe.
Må innrøm æ e nyshærrig på kæm du e no ja, men ska itj forlang at du avsløre det ailtså ;)

Back
Topp