var i 7 års dag til min fetter

sa hun det til en gutt som fyller 7 år?

Jeg har en sønn, som er 6 år,som har slitt med at han ikke kommer seg tidsnok på toalettet fra vi sluttet med bleier. Det gikk kjempebra når vi sluttet, men så ble det verre og verre..

Vi har da prøvd ALT, og han er under utredning for ADHD/ADD, men han tisser seg ut når han er for opptatt rett og slett.

Har blitt bedre og bedre i det siste faktisk, og det ser ut som om det endelig er over, for dette har vært et mareritt!

Man skal jo da ikke bli irriterte på dem, men jeg skjønner hennes reaksjon rimelig godt. Man BLIR irritert når det er sånn heeeele tiden liksom...

Vet ikke hvordan de har det da, men merkelig at dere ikke visste om dette, om han har et problem liksom?!

Det var det jeg reagerte på. At han har ikke noe problemer som han utredes for.

Det eneste jeg vet er at det er MYE krangling og kjefting hos de. Min tante er en utrolig sur dame og hakker på ungene hele tiden
Så ikke hun smile i sitt eget bryllup engang[&:]

ORIGINAL: paparazzi_mamma

Det var det jeg reagerte på. At han har ikke noe problemer som han utredes for.

Det eneste jeg vet er at det er MYE krangling og kjefting hos de. Min tante er en utrolig sur dame og hakker på ungene hele tiden
Så ikke hun smile i sitt eget bryllup engang[&:]

Kan jo hende at han reagerer på noe... Kanskje rett og slett reagerer på miljøet hjemme. Det er trist da.. Og jeg vet ikke hva du kan gjøre heller.. Høres ikke ut som om det er en dame du kan snakke med heller?! Hva med å snakke med ungen? Vil kanskje ikke lit godt mottatt?

Veldig vanskelig situasjon!

Jeg har en som da han var rundt din fetters alder, ikke gadd/hadde tid å gå på do. Når en må "bytte på" en så stor unge over lengre perioder, så blir en skitlei skal jeg love deg, og da er det kanskje ikke alltid at en er så pedagogisk heller...

Du kan ta en prat med foreldrene dine. Kanskje de har litt mer oversikt. Tror jeg hadde blitt rimelig muggen om niesa mi hadde kommet med råd og dåd, hvis vi ikke har sånn supert forhold ellers.

Det kan jo faktisk være det feiler han noe da, men virker jo da ikke som om mora har tenkt på det siden hun tydeligvis blir irretert om han tisser på seg. Kanskje de burde prate med en lege liksom. 

Back
Topp