var hos legen idag

maria_bridge

Blir kjent med forumet
jeg var hos legen idag og jeg er snart 17 uker på vei, om jeg ikke egentlig er mer.. ifølge legen min tror han faktisk jeg er 19 uker [:)], jeg spurte han om han kunne sende henvisning til gynokologen så jeg snart kunne få dratt å sett hvilket kjønn det er. da sa han at jeg kunne vente en måneds tid til med det!! hmmm.. er det ikke normalt at en sjekker det rundt uke 18? jeg ble litt små irritert [:@] klemmer

Den standard UL skjer mellom uke 17 og 20. Jeg var fullgått 20 uker og et par dager når jeg var.
Alt avhenger av hvor stor pågang det er på sykehuset. Det er ikke legen din som bestemmer når du får time, han sender bare henvisning.

Legen min sendte henvisning når jeg var 10 uker på vei... Det har ikke noe å si når han sender det, det er sykehuset det kommer an på...

ja han personlig trodde jeg var i 19-20 uke.. litt rart han ville jeg sku vente en måned til før jeg dro til gynokologen da.. jeg drar ikke på sykehus når jeg skal til gyn. det ligger 2 min fra legen min, og pleier bare ta en uke eller to å få time der. derfor jeg ønsket han skulle sende henvisningen nå, men han ville vente [&:] men men får sjekket jo før eller siden iallefall [:D] vi er nesten like langt på vei vi el? jeg har termin 24. februar.. klemmer

Back
Topp