Var hos legen idag

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg fikk plutselig kraftige smerter i korsryggen og det strålte liksom oppover hele den ene siden og helt ned til rumpa, verket så at jeg fikk hodepine og ble kvalm.
Satt på kurs/planleggingsdag, og måtte få mamma til å hente meg å kjøre meg til legen, han sa at det var begynnende bekkenløsning :-(
Ååårh, jeg som endelig begynte å bli litt bedre i formen, er så kjedelig så måtte bare klage litt.
Men fikk høre den fantastiske hjertelyden idag, og ligger nå på sofaen og kjenner masse bevegelser i magen, så det hjelper:-)
En påminnelse om at det er verdt alle disse plagene ♡♡

Jeg fikk plutselig kraftige smerter i korsryggen og det strålte liksom oppover hele den ene siden og helt ned til rumpa, verket så at jeg fikk hodepine og ble kvalm.
Satt på kurs/planleggingsdag, og måtte få mamma til å hente meg å kjøre meg til legen, han sa at det var begynnende bekkenløsning :-(
Ååårh, jeg som endelig begynte å bli litt bedre i formen, er så kjedelig så måtte bare klage litt.
Men fikk høre den fantastiske hjertelyden idag, og ligger nå på sofaen og kjenner masse bevegelser i magen, så det hjelper:)
En påminnelse om at det er verdt alle disse plagene ♡♡

Åh så søt du er:). Fint å kunne finne det positive i det elendige:). Koselig du kjenner spark!! Du fortjente å bli helt frisk du nå.. men du må nok bare lytte til kroppen ja og ta det rolig.. prøve å heller nyte de fine tingene.. :)<3

Åå skjønner gidt at det var både skummelt og litt skuffende nå som formen var på opptur. Men deilig at loppa lever i beste velgående :)

Åå skjønner gidt at det var både skummelt og litt skuffende nå som formen var på opptur. Men deilig at loppa lever i beste velgående :)

Ja, føltes veldig urettferdig, men gikk fort over når jeg fikk høre hjerte som slo <3

Åh så søt du er:). Fint å kunne finne det positive i det elendige:). Koselig du kjenner spark!! Du fortjente å bli helt frisk du nå.. men du må nok bare lytte til kroppen ja og ta det rolig.. prøve å heller nyte de fine tingene.. :)<3

Hehe <3
Føler også det er viktig å fokusere på det positive:-) vi har jo prøvd så lenge og vært gjennom så mye, så selv om formen er dårlig så har jeg jo en frisk og aktiv liten krabat i magen som jeg gleder meg sååå til å møte i juni <3

Lå på sofaen og handlet litt på nettet i sta, blir alltid i godt humør av å se på babyting, og tenkte at idag fortjente jeg å kjøpe noe:-P hehe

Håper at du også blir helt god snart<3 :-)

Huff, skummelt ja, og kjedelig når man endelig føler seg bedre.
Du fortjener selvsagt å shoppe litt på nett.. :-)

Jeg har også bekkenløsning. Syns det var kjempetrist til å begynne med, men jeg har akseptert det mer nå. Jeg svømmer 3 ganger i uken og gjør øvelser som jeg har fått av fysioterapeuten hver dag. Håper du kommer i gang med trening så fort som mulig :)

Skjønner godt at du måtte shoppe litt i dag :p

Skal til jordmor på fredag selv, oh kommer til å spørre om dette med bekkenløsningen. Lurer svært på om jeg har fått det også :( gikk en kort tur i dag med tung sekk på ryggen, og klarte nesten ikke å gå helt hjem. Har vært vondt i hele resten av dagen. Da var det noe slags strålesmerter fra korsryggen og nedover. Har også hatt smerter i selve hoftene i jula..

Back
Topp