Var hos legen idag:)

Hepe

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Februarlykke 2022❄️

Har tatt blodprøver på forskjellige ting. Fått satt terminen til 08.08.12, da hun går ut fra siste mens. Ville jeg også gjort, hvis jeg ikke hadde vist når jeg hadde el! Så er glad jeg gjor det, for da vil jeg tro at min termin blir mest rett! Som jeg regnet ut, vil bli 22.08.12  Så jeg står fast at jeg er 4+4 idag, og ikke 6+4...

Da får jeg se hva de sier på ultralyden, da den tiden komme!

 
Godt du er forberedt på hvor langt du sannsynligvis er på vei! Hadde vært kjipt å bli satt tilbake med et par uker uten å være forberedt... :) Jeg tror jeg vet når el var, og da blir termin 2-4 august, jeg har 3. nå - hvis jeg blir flyttet noe særlig blir jeg overrasket :)
 
Så bra at du vet det. Tror jeg hadde blitt veldig skuffet hvis jeg hadde blitt satt tilbake to uker iallefall. Godt å være forberedt. Jeg tror terminen min kommer til å være 2 dager før "mensterminen" pga eggløsningstester, men vi får se. Det er jo sjelden de kommer på termindato uansett. Storerbror godgjorde seg inn i magen i tre ekstra uker. ;)
 
Ja, derfor jeg holder meg til termin 22.08 istede for 08.08, da blir det bedre å bli satt frem enn tilbake!Vet ikke helt hva jeg skulle stolt på, hvis jeg hadde kommet til ul, og blitt satt tilbake to uker! Men vet det siden el ble utsatt!
 
Back
Topp