var hos legen idag

airam83

Glad i forumet
nå har jeg gått uten prevensjon i over ett år,har regelsmessig sex,er 4  uker mellom hver menstruasjon,og den første dagen den kommer, ligger jeg i fosterstilling med varmeflaske og vrir meg av smerter,har en halvsøster med endometriose,så idag bestemte jeg meg for å prate med legen om det, for det har plaget meg lenge nå[:'(]så han skulle sende søknad til sykehuset,så får jeg komme dit til gynekologisk undersøkelse i første omgang..finner de ikke noe på meg blir samboer sendt til bodø på ett rom med et glass og aktuell rapport[8|][:D]håper de finner ut av det[&o]

Greit å få kommet i gang med undersøkelser da, håper de finner ut av det. Er jo ikke sikkert det er noe gale med noen av dere! Lykke til uansett

ORIGINAL: MorTilGodjente!

ORIGINAL: Teddy81

ORIGINAL: bambimamma

stakkars!! det er godt de vil finne ut av det , bra du tok tak i det. go bedring!
hva lider søsteren din av? endometriose?? hva er det

Slimhinna i livmora presses ut via egglederne, når man har mensen.. Gir ofte sterkere kramper og sammenvoksninger i underlivet.. (kort fortalt da)
Håper du finner ut av det da, likevel du har sjanser for å bli gravid altså.. Jeg venta i 1,5 år på samme vis, med STERKE smerter (besvimte flere ganger)...[:'(] Men har ingen endometriose...

uff[:o]godt å høre at det ikke bare er meg da..men jeg har heldigvis aldri opplevd å besvimt[&:]
har en veninne som fikk beskjed om at hun hadde den sykdommen da hun var 18, og hun er snart 3 barns mor, så legene KAN jo ta feil av og til tydlivis[8|]men krysser hvertfall fingrene på at det blir et positivt utslag

Back
Topp