Var hos legen i går

_nette86

venter en liten juleskatt
Høsthjerter 2017
Var hos legen i går og leverte inn en urinprøve (hun ville sjekke om jeg muligens hadde urinveis infeksjon), og så fikk jeg tatt blodprøven i forbindelse med svangerskapet med det samme (siden jeg ikke skal til 1 kontroll time før i uke 11+4.)
Noen som vet når jeg kan forvente meg svar på prøvene?
Kan de finne ut hvis det er noe galt? Alt spiren muligens ikke er i livet?

Føler jeg begynner å bli paranoid, føler meg ikke gravid, leser om så mange som mister her inne at jeg tror nesten at jeg gjør det selv.

Hvis man ikke har noe vondt i magen (stikkninger o.l. ) eller har blødd noe, er det noen grunn til å misstenke at spiren ikke er i livet?

Tror bare du må ringe å sjekke prøvene fordi det tar så lang tid før man får svar i posten. Dersom de har målt Hcg så kan de se om den er passende høy i forhold til hvor langt du skal være i svangerskapet, å det vil gi det et hint om alt er bra eller ikke[:)]

Dersom du ikke har vondt i magen eller blødninger er jo alt mest sannsynlig bra, men jeg opplevde sist svangerskap at vi mistet barnet såkalt missed abortion, vi trodde alt var fint og jeg hadde ingen smerter eller blødninger, men på første ultralyd ble det konstantert at barnet var dødt... [:(]

Er også dødsparanoid for alt som kan skje og redd for å miste spiren, men tror bare vi må leve som vanlig og håpe på det beste. Naturen går sin gang uansett...Hvis det er neon trøst så føler ikke jeg heller meg gravid, men på ultralyd forrige uke så så vi et bankende hjerte og et stort fint embryo[:D] Prøv å slapp av, det går mest sannsynlig bra[;)]

Nei det går jo stort sett bra,har vært veldig mye mistinger her inne, men fakta er at det er utrolig sjelden det skjer...Så lenge du ikke har blødd eller hatt noe annet så er det ingen grunn til og tro at noe er galt.
Jeg hadde en MA første gang jeg var gravid,merket at symptomene ble borte men prøvene var helt normale,men det er SJELDENT det skjer altså....

[:)][:)]

Back
Topp