var hos legen i dag

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
I dag var jeg hos legen, alt var fint med lillegutt og meg:) litt lav blodprosent og fint lavt blodtrykk:)

så skulle kan skjekke hvordan lillegutt ligger. han ligger heldigvis med hodet ned, noe jeg selv har trodd:)
men han klarte ikke å kjenne hvilken vei han lå med ansiktet. så derfor ville han skjekke meg nedentil. noe jeg egentlig hadde tenkt å spørre om han kunne, for å skjekke modning:p

Han ligger med ansiktet rett vei så det var kjekt, jeg var premdeles lukket men det var begynte å modne, så murringene jeg har hatt har nok hatt litt å si:)

Lillegutt er ikke festet,. men ligger i den posisjonen i bekkenet hvor de ligger når en er førstegangsfødende, han kan enda synke litt, men det er ikke sikkert han gjør det heller:)

nå sitter jeg her med masse murringer og ønsker de velkommen. ikke fordi jeg tror jeg kommer til å fø før om leeeeeeeeenge, men jeg er glad for all modning som skjer.. der er jo ikke vondt, bare litt ubehagelig:p

hehe.. ble litt langt dette men:p

en kjekk legetime vertfall, blir spennende å se neste kontroll om to uker. håper han kan skjekke meg da og:)

Så spennende da:D Jeg har ikke blitt sjekket om jeg har modnet noe. Spennende da. Man må jo bare vente uansett.

ORIGINAL: Ida1984

Så spennende da:D Jeg har ikke blitt sjekket om jeg har modnet noe. Spennende da. Man må jo bare vente uansett.

ja man må jo det:) og selv om en er kjempe moden og har åpning så kan det ta lang tid før den lille kommer så sånn sett så betyr det jo veldig lite, men var nå kjekt å få vite alikevel:p hehe

Back
Topp