var hos legen i dag

FRK John Deere

Forumet er livet
Fikk henvisning til fysio, men har enda protein i urin og ødemer, bt har steget litt siden sist onsdag så må sjekkes på nytt om en uke hos jm..

liker ikke dette! mulig begynnende sf denne gangen også.. hurra[:(]

å kynnerne var helt normale, var ok å nesten svime av, bli mo i knærne å se stjerner når de sto på[8|] hmm?

ORIGINAL: Freaky*Nurse*Flode

Fikk henvisning til fysio, men har enda protein i urin og ødemer, bt har steget litt siden sist onsdag så må sjekkes på nytt om en uke hos jm..

liker ikke dette! mulig begynnende sf denne gangen også.. hurra[:(]

å kynnerne var helt normale, var ok å nesten svime av, bli mo i knærne å se stjerner når de sto på[8|] hmm?

Dette synes jeg hørte veldig merkelig ut, skal da ikke være sånn?? nei vet du hva, da trur jeg at jeg hadde gått til en annen lege , evnt sykehuset og fått en "second opinion", for det der synes jeg hørtes veldig rart ut...

Huffameg, håper du slipper svangerskapsforgiftning da, mye en skal bekymre seg for [>:] får trøste oss med at vi snart er ferdige og at ungene begynner og bli store nå uansett hva som skjer... får håpe du får nøye oppfølging ihvertfall, og at det ikke utvikler seg noe mer[;)]

[sm=3some.gif" height="25" width="39">sender deg en stor klem, og lykke til 
Kan kanskje spørre deg,om du har hatt sf før og mulig nå..
Hvilke symptomer har du? Og er de der konstant eller kommer de og går?

Krysser fingrene for at det ikke er det igjen for deg da [&:]

ORIGINAL: LMG86

Kan kanskje spørre deg,om du har hatt sf før og mulig nå..
Hvilke symptomer har du? Og er de der konstant eller kommer de og går?

Krysser fingrene for at det ikke er det igjen for deg da [&:]

Har sendt deg pm, men ser jeg har svart litt "feil"[8D]

Pr nå har jeg mye ødemer i føttene, bruker støttestrømper så det hjelper itt på.
mye prikking i fingre noe som tyder på ødemer i hendene også.
Har protein i urinen og bt mitt var steget på en uke, har logge stabilt på 125/70 hele svangerskapet..

ødemene er der hele tiden, prikkingen kommer og går. proteinen i urinen er "stabil" med bt stiger..

Back
Topp