Var hos legen i dag

Hadde kombinert jobb/svangerskaps time hos legen min i dag og først ble vi
enig om at jeg skal prøve aktiv sykemelding i tre uker sammen med
trening hos fysioterapaut så i morgen skal jeg på jobb og skrive en plan for det [:)].

Svangerskapsdelen så også veldig bra ut [:)]. Blodtrykket var litt lavt da (100/80), vekten er gått ned igjen fra 71 til 69.8 og det er jo tross alt 1,2 kg så det var han ikke så helt fornøyd med. Symfyse målet var nå blitt 16 og jeg fikk høre verdens herligste hjertelyd og den lå på 148 [:)]. Det var heldigvis (bank i bordet) mindre blod i urinen denne gangen enn forrige men det er jo fremdeles da!!
Neste kontroll blir 3 september hos jordmor og da blir det hun som bestemmer når jeg skal til legen min igjen til svangerskapskontroll men jeg har time hos han mht jobben da [:)].

Syns jeg bare måtte dele dette med dere for jeg syns denne dagen og disse nyhetene var veldig gode å høre  [:)].

Så bra da. [:)] Jobbet du 100% frem til nå? Er det bekken plager?

Så bra[:)]

Jeg har en 50 % stilling på sykehjem men har ikke vært i jobb siden april. Det er ryggplager som jeg har hatt siden jeg var 17 og de kommer alltid tilbake etter noen måneder med jobb. Var helt fin i ryggen når jeg søkte og fikk den jobben jeg har nå men i april så gikk jeg på en smell og siden har ryggen min vært min verste fiende. Håper jo så klart at dette kan fungere så vi får ta en dag om gangen og se hva vi får ut av det [:)]. Heldigvis har jeg verdens beste lege som vet hvordan jeg har hatt det og har det og han er ikke vanskelig å be om sykemelding om det er det jeg ønsker [:)]

Back
Topp