Var hos legen i dag

Hemmelig en stund!

Forelsket i forumet
og tok hcg blodprøve, skal ta en ny om en uke. Jeg fortalte at urinprøvene jeg hadde tatt hjemme hadde vært kjempesvake, så hun ville ta en urinprøve der og da også. Den var veldig tydelig positiv, fortalte hun, så da har det vært fremgang i sakene tross alt! Det var godt å høre, da håper jeg vare hcg prøvene viser samme glade resultat! :-)
Fikk også time til UL den 7 juni.

Skal ta blodfortynnende (Albyl E og Fragmin sprøyter i minst de første 24 ukene, og Crinone (progesterontilskudd) i de første ti ukene, så får vi håpe det hjelper til med å holde fast på babyen denne gangen. Mister jeg igjen nå, så gir jeg opp!

Så godt at det var "framgang" eller hva jeg skal kalle det..:-)
Jeg skal krysse fingrene for deg

Så bra at det gikk fint. Du får satse på at hcgen er finfin om en uke også :) 

Jeg tenker litt sånn som deg at jeg gir opp hvis jeg mister denne også. Men vi får ta tiden som den kommer. Flott at du får Crinone også, det fikk ikke jeg :/ Dvs. sekretæren sa at de ikke hadde til vane med å bruke det. 

Lykke til :)

Jeg ble foreskrevet Crinone etter utredning for habituell abort. Får håpe det har noe for seg, sist gang mistet jeg på tross av Crinone og blodfortynnende, så jeg vet ikke helt om dette gjør noen forskjell.

Back
Topp