Var hos legen i dag...

Kat26

Blir kjent med forumet
...På mini svangerskapskontroll :) Tok blodprøver. Fin HCG-prøve. Har visst regnet feil i forhold til termin, har tenkt fra eggløsningsdag, men det er jo helt feil, så er 7 uker i morra. Så fort det går! Skal på ultralyd når jeg er 9+5 uker på vei.
Men dette med menstermin blir jo veldig feil i forhold til de som har veldig lange sykluser. Jeg hadde ikke det denne gangen, men noe tanker om dette?

Så bra alt så fint ut :D

Jeg har veldig ustabil syklus og har ikke helt peiling på når EL var denne gangen. Syklusen varierer fra 28-39 dager, testet ordentlig positivt på dag 28 etter sist mens, så kan ikke ha hatt så veldig sen EL.

Jeg forteller bare siste mens, også regner jeg med å bli satt litt tilbake ved ordinær UL.

Så godt at alt så fint ut:-) Glad på dine vegne! Ang ustabile sykluser, så er jeg rimelig sikker på at el var på dag 19 og ikke 14, men jeg regner med at ordinær ul fanger opp dette i såfall..

*skriver for å se svar*

Det er det jeg også tenker, UL vil ordne det :) Men de som har sykluser på 40 dager + vil jo bli satt tilbake litt :) Jeg blir nok ikke satt tilbake så mye evt. Men deilig når ting er OK ja :) 

Jeg regner ut fra eggløsning, at jeg den dagen var 2 uker på vei. Jeg vet når jeg hadde eggløsning, og det blir feil hvis jeg skal regne fra siste mensdag da jeg ikke har standardsyklus. Sånn tenker nå jeg i hvert fall, så får legen min si hva han vil, er jo ordinær ul som teller ;-)

Back
Topp