Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei?Den var på 1800.. spennende å høre om den har doblet seg på torsdag. Blir helt svett av detta
Ca 5+2 ifølge mens termin.Hvor langt er du på vei?
Å så mye Ja det et visst veldig forskjellig fra person til person Håper den dobler seg til torsdag.Spennende, den øker raskt har jeg forstått. Gratulerer
Hcg er veldig varierende fra person til person har jeg skjønt og lest meg opp på. Når jeg var 5+1 var min hcg på 9850, tok også når jeg var 5+4 da var den på 23000. Synes dette virket så høyt men leser flere steder at den er veldig varierende fra pers til pers.
Ja håper din har doblet seg [emoji1] Krysser fingrene for alt vel [emoji4]Å så mye Ja det et visst veldig forskjellig fra person til person Håper den dobler seg til torsdag.
Takk for detJa håper din har doblet seg [emoji1] Krysser fingrene for alt vel [emoji4]
Spennende å høre hva de neste prøvene våre er på da.Tok Hcg i går og fikk 3502 Ny i morgen og håper på fin stigning 5+2 i dag. Tror det varierer fra person til person og at dobling fra dag 1 til dag 3 er det som sier det viktigste om tallene
Jaaa [emoji173]Spennende å høre hva de neste prøvene våre er på da.
Jaaa [emoji173]
Har du fått svar på hcg fra i dag?Tok Hcg i går og fikk 3502 Ny i morgen og håper på fin stigning 5+2 i dag. Tror det varierer fra person til person og at dobling fra dag 1 til dag 3 er det som sier det viktigste om tallene