Var hos kinesologen med Neline igår!=)Kiss/kolikkbarn-Se hit!*oppdatert#2*

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg vil anbefale dere alle som har kiss/kolikk barn, eller barn som generelt er misfornøyde og gråter mye å oppsøke en kinesolog. Dette går på naturterapi og healing.

Neline blei som sagt først friskmeldt av kiropraktor, så etter noen mnder friskmeldt av manuell terapeut. Hu var fortsatt ikke fornøyd og spiste bare mindre og mindre(ca 40 ml ved hvert måltid)

Så tok kontakt med ei kinesolog som behandlet faren min for kraftig eksem, for 10 år siden. Han hadde da fått beskjed av legene at de måtte gi opp og han måtte leve med eksemen resten av livet sitt(han har hatt det siden han var 2 år) Han blei helt frisk og fri for eksem med behandling av sølvi(kinesologen)

Sølvi fant låsning i nakken, ryggen, kjevene og hoften. Hu startet med behandlingen igår, varte en time. Neline hylgrein i 45 min og plutselig så vi hele jenta slappe av. Og jeg tok på neline for å roe henne ned under hele behandlingen(eller vise at mamma var der for henne) Og mot slutten blei jg brått helt avslappet som om 100 kg var løfta fra skuldrene mine også blei jg dritsvimmel?!

Sølvi mente jg kjente det Neline kjente, siden jg hadde tatt på henne under hele behandlingen. Vel, det veit jg jo ikke, men var uansett veldig rar følelese. Også sa sølvi plutselig at Neline var veldig tørst(jeg hadde ikke nevnt noe om at hu spiste lite, bare at hu grein mye og var veldig misfornøyd) Etter behandling drakk Neline mye vann(hu har aldri ville hatt vann)

Og hu la huet sitt inn mot skuldern min og slappa av, det har hun aldri gjort før, aldri vært slapp i kroppen. Alltid anspent. Sølvi sa at siden hu har hatt låsninger i kjevene har hu hatt en konstant press i hodet. Hu trykka oss i tinningen der vi har sånne "hull" så vi fikk kjenne hvordan neline har hatt det konstant. Som at man har på seg for småe solbriller, blir nesten samme følelse.

Helt utrolig, jenta vår har bare våknet en gang i natt, hvor hu ellers pleier å våkne minst 10! Og hu sover ute i vogna, det har hu alltid gjort, men har alltid måtte gå i minst en halvtime med hu før hu sovnet. Nå var det bare å legge hu i vogna og Neline sov, blei helt paff jg![8|][:)]

Vi skal tilbake en gang i uka, 3 uker framover. Så skal vi ta det derfra. Det koster 1000 kr pr gang, så ja, er ganske dyrt, men er virkelig verdt penga når unga får det bra[:)][:)][:)]
Vil anbefale hu på det sterkeste[:)]

Hu holder til rett ved A-hus!

Isis Naturterapi
Sølvi Dalhaug
Homøopraktiker og alternativ terapeut
Tlf: 91711490

Oppdatering nr 2:
Har nå vært der for andre gang og det er helt utrolig[:D] For en forandring hos hele jenta. Hu er blid, hu sover faktisk på natta, hun spiser nå 120-200 pr måltid og ikke lenger bare 40 ml pr gang, hu smiler, hu ler og er bare BLID[:)][:)][:)][:)] Jenter, om dere har problemer med ungen: Dra til kinesolog

Livet er HERLIG[:)] Ha ei god helg jenter!

Så bra!!! Håper virkelig det hjelper for snuppa di [:)]

Så bra at snuppa di hadde resultater av dette da [:D]
Er ikke godt når di små har vondt....

ORIGINAL: *Høna*

Tusen takk[:)] Det håper vi virkelig også at det gjør. Merker forskjell allerede, bare å håpe vi kan få det helt bort[:)]

ORIGINAL: gullemitt09

Så bra at snuppa di hadde resultater av dette da [:D]
Er ikke godt når di små har vondt....

Tusen takk[:)] Jah, er kjempe slitsomt for de små, for søsken og foreldre. Hele familien blir satt på vent på en måte.Og alle blir slitne av lite el ingen søvn. Er så letta over at vi fant noe som hjalp. Håper derfor at det kan være til hjelp for andre som sliter![:)]

Veldig lyst til å prøve. Men veldig kjipe penger hvis det ikke hjelper da. Men må du ut med 4000 da? Nathalie har aldri lyst til å kose, hu vil heller ligge op gulvet for seg selv enn i ligge på brystet eller være med å ligge på sofaen[:(]

ORIGINAL: *Høna*

Fasinerende [:-]

ORIGINAL: Lykkemamma1

Veldig lyst til å prøve. Men veldig kjipe penger hvis det ikke hjelper da. Men må du ut med 4000 da? Nathalie har aldri lyst til å kose, hu vil heller ligge op gulvet for seg selv enn i ligge på brystet eller være med å ligge på sofaen[:(]

Jah, det er litt dyrt, veit som sagt ikke hva andre tar for behandling? Vi betaler 1000 pr gang, dvs en gang i uka, så blir 4000 tusen til sammen[:)] Vi har og bare en inntekt, så merker det godt, men er velbrukte penger om snuppa får det bra![:)] Kjedelig hu ikke ville kose, men har hu det bra ellers?

ORIGINAL: mammatil2prinsesser

Jah, det er litt dyrt, veit som sagt ikke hva andre tar for behandling? Vi betaler 1000 pr gang, dvs en gang i uka, så blir 4000 tusen til sammen[:)] Vi har og bare en inntekt, så merker det godt, men er velbrukte penger om snuppa får det bra![:)] Kjedelig hu ikke ville kose, men har hu det bra ellers?

Hu er litt survette å sånn, å vil ikke kose så si. Skal til behandeling med hu til torsdag. Så får se. skal til en student, å det koster 250 kroner

Så utrolig fint å lese! Jeg vet hvordan det er å når barnet ikke har det bra og skjønner hvor godt det må ha vært for deg å endelig finne noe som hjelper (det fant vi også). Jeg må si jeg ble helt rørt av denne historien, veldig veldig godt å høre at hun responderte så bra!! Det er tydeligvis mer mellom himmel og jord enn vi aner, og jeg har alltid vært skikkelig skeptisk til sånt "humbug" før jeg selv erfarte at alternative behandlinger kan være eneste løsning (vi brukte osteopat).

Helt enig med deg at pengene definitivt er vel anvendt når lillegull får det bra!!! Ville spist havregrøt i en måned om så var:)

Bra du delte dette!:)

Så bra! Virker jo som at dette hjelper for Neline da! Er verdt pengene som du sier dersom det hjelper!
Adrian hadde Kiss2. men ser heldigvis ut til at fysio og manuelterapi har hjulpet!

ORIGINAL: mammatil2prinsesser

Hu er litt survette å sånn, å vil ikke kose så si. Skal til behandeling med hu til torsdag. Så får se. skal til en student, å det koster 250 kroner

Hjalp det?[:)]

ORIGINAL: Brutusine

Så utrolig fint å lese! Jeg vet hvordan det er å når barnet ikke har det bra og skjønner hvor godt det må ha vært for deg å endelig finne noe som hjelper (det fant vi også). Jeg må si jeg ble helt rørt av denne historien, veldig veldig godt å høre at hun responderte så bra!! Det er tydeligvis mer mellom himmel og jord enn vi aner, og jeg har alltid vært skikkelig skeptisk til sånt "humbug" før jeg selv erfarte at alternative behandlinger kan være eneste løsning (vi brukte osteopat).

Helt enig med deg at pengene definitivt er vel anvendt når lillegull får det bra!!! Ville spist havregrøt i en måned om så var:)

Bra du delte dette!:)

Tusen takk for det[:)] Håper hvertfall at det kan hjelpe noen med det jg skriver[:)] Så godt å høre dere og lyktes med alternativ behandling[:D] Ingenting er bedre enn enn fornøyd baby, da er mamma og pappa og fornøyd. Må si dette er et mirakel, jenta vår er som ny. Helt annen baby og bare blid![;)] Helt enig, så lenge hu kan få det godt, lever jg gjerne "fattig" en mnds tid[:)]

ORIGINAL: Kraaka

Så bra! Virker jo som at dette hjelper for Neline da! Er verdt pengene som du sier dersom det hjelper!
Adrian hadde Kiss2. men ser heldigvis ut til at fysio og manuelterapi har hjulpet!

Så bra fysio og manuell terapi funket for den lille gutten deres.Det hjalp til ett visst punkt her også ville det lissom ikke bli bedre, så hu blei friskmeldt, men merket jo hu ikke var frisk, stiv som en pinne[:o][8|] Så er glad jg hørte på mammahjertet og tok kontakt med Kinesolog[:)] Er han blitt friskmeldt? Mhm, alle penga verdt, til de grader også. Fått ei helt ny unge[:)][:D][;)]

Back
Topp