Var hos jordmor

Tussi75

Forumet er livet
på onsdag ..Alt så bra ut . Bortsett fra at blodtrykket mitt var lavt ,men det kom ikke som en overraskelse ..
Men da hun skulle lytte etter hjertelyden ble jeg litt skremt ...Hun lette vel og lenge og klarte ikke å finne den ... Tårene bare rant og rant på meg og jeg ble super bekymret ..men jordmor ga meg hele tiden tilbakemeldinger på at hun kjente bevegelse og at hun ikke var urolig ..Så til slutt skiftet hun batterier på doppleren og da fant hun hjertelyden med en gang ...Gjett om det var en som ble lettet da [:)]

Huff da, for en ubehagelig opplevelse. Men godt alt står bra til! Får vi et magebilde snart? God klem til deg!

Takk jenter ! Det var ubehagelig ja ,jeg er så bekymret denne gangen at jeg ikke har et snev av fornuft igjen føler jeg ...Magebilde må nok vente ..Jeg har bakover vendt livmor og magen er ikke mye å skryte av ..Da jeg gikk med Asbjørn klaget alle på magen min og de fleste sa at de ikke kunne se noe før senest Mars .... Det har vært samme klagingen denne gangen selvom jeg føler at magen er kommet raskere denne gangen ..

Uff så ekkelt!!

Bra det bare var å skifte batteriene.

Synes magen din er helt flott jeg! [:)] Dette går helt sikkert bra [:)]

Takk i ligemåde Kybele ![:)]

ORIGINAL: *Mammacili*

Ubehagelig opplevelse..Så fantastisk å høre at alt er bra[:D] Håper at bekymringene vil slippe taket etter hvert, slik at du kan nyte graviditeten[:)] Stor klem

Off... det måtte være fælt... Håper du er kommet over hendelsen og slapper av og nyter tida så godt du kan.
Og du -den magen får komme når den kommer [;)][:)]

Back
Topp