var hos jordmor igår

~Lisbeth83~

Forumet er livet
det var koselig[:D]
fikk ett lass med brosjyrer,pratet litt,ble veid.
Å det beste av alt...jeg fikk høre hjerte til knerten min[:D][:D][:D]
ble så varm og god inni meg etterpå...
det er en liten baby inni meg på ca 7 cm. som er min å min sambo sin.
er helt fantastisk..
*sitter her å smiler for meg selv*

Hei på deg![:)]

Skjønner godt at du sitter der å smile for deg selv! Husker godt hvor spennende det var å gå til jordmora, og ikke minst få høre hjertet til den lille spiren slå! Utrolig hærlig følelse!!![:D] Ta vare på tiden fremover! Håper du får en fin graviditet uten masse plager osv!

Stor klem fra meg[:)]

jordmora sa at jeg måtte ikke forvente å høre hjertet...for det var ikke bestandig det hørtes[:D]
men jeg gjorde det...hihi.
har ikke hatt noen plager var bare veldig kvalm en uke,uten oppkast.
ellers går det kjempfint...

For en søt gutt du har[:)]
ser du er fra nordland,kan jeg spørre hvor i nordland?

åååhhh - det høres helt fantastisk ut jomfruen83 (eh... ikke helt sant det nicket ditt, eller er du august/septemberbarn [:D]). Håper så inderlig at det blir min tur til å oppleve det en gang, og forhåpentligvis om ikke alt for lenge. Jeg er syk... babysyk!!!! [8D]

Jomfuen:
Er ikke Tiina litt morsom!? I allefall fryktelig distre! Skulle tro hun og var gravid! [8D]

Var hos jordmora første gang i uke 12..hørte hjertelyden for første gang da, og det var så hærlig![:)] Sprøtt å tenke på at det var hjertet til nå 4 mnd gamle Elias..[:D]

Bor langt oppe i Narvik jeg....[:'(]

ORIGINAL: lenemor

åååhhh - det høres helt fantastisk ut jomfruen83 (eh... ikke helt sant det nicket ditt, eller er du august/septemberbarn [:D]). Håper så inderlig at det blir min tur til å oppleve det en gang, og forhåpentligvis om ikke alt for lenge. Jeg er syk... babysyk!!!! [8D]

ja dette blir en jomfrufødsel...hehe[:D][:D]
neida, jeg er septemberbarn.
jomfru...hehehehehe[8D][8D]

Ååå..så kjekt!!! Første møtet med jormor er spennende og du har masse å glede deg til!!

Det er helt utrolig at den lille knerten i magen skal bli en fiks ferdig baby om noen mnd.

Kos deg og ta masse godt vare på deg selv [:)]

Klemmer fra meg

Back
Topp