var hos jordmor i dag..

godpia23

Flørter med forumet
jepp, da har jeg vært hos jordmor... [8|]
Har jo vært plaget med hodepine siste 4dagene.. så hun sa at blodtrykket var steget.. men alt anna var ok.. må på ny sjekk i morgen.. håper alt er i orden.. liker ikke det at formen har vært laber siste 2 dager..[&:]  krysser fingrene..

ellers så var hodet festet!!!jippi!![:D] hun trodde jeg hadde modnings rier i natt.. så litt fremgang hvertfall[:)] håper det skjer noe snart da!! stille nå ..[:'(]

Krysser fingrene for at alt er bra med deg i morgen og at noe er på gang[;)]

nesten samme som meg, må å på ny sjekk i mårra pga høyt blotrykk, men har ikke vært plaga me hodepine...
lykke til i mårra iallefall... [:)]

ORIGINAL: bls

nesten samme som meg, må å på ny sjekk i mårra pga høyt blotrykk, men har ikke vært plaga me hodepine...
lykke til i mårra iallefall... [:)]

så koselig med svar [;)]

ønsker deg åsså lykke til!![:)] håååper virkelig det skjer noe snart.. men er det typisk så går det vel minst til termin.. skal vel ikke klage da.. hehe men.. venter sånn[;)]

Godt at det ikke var noe farlig. Du blir nok godt fulgt opp! Hadde høyere blodtrykk på kontroll i går jeg og + spor av protein i urin.... Sov dårlig i natt jeg; følte meg svimmel og sånn, men var nok fordi jeg tenkte på det. Jordmor sa at det var ufarlig og vanlig mot slutten, og at vi bare måtte følge litt ekstra med. Godt vi snart er FERDIGE alle sammen! Nå er det mars [:D]

har vært på ny kontroll i dag.. blodtrykket var steget enda mer.. [&:] så det var ikke helt bra.. men ingen fare enda.. hun mente alle di tegnene jeg har, uggen å hodepine og at magen har sunket veldig ned så tyder det på fødsel nært forestående[:D]

mye vann i kroppen har jeg å fått.. må på ny kontroll fredag viss ingenting har skjedd!!

hun sa bare at det beste er viss fødsel starter nå av seg selv, for kroppen er klar!![:D]

men.. ja tørr ikke håpe da.. blir så skuffet viss man blir gående.. [:'(]

krysser fingrene!!

Back
Topp