Var hos jordmor i dag :)

Nanakorobi Yaoki

Forumet er livet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
SF-målet følger samme kurven som sist, og ligger omtrent akkurat på den midterste kurven. Fikk høre hjertet og mens hun lyttet på hjertet fikk hun noen reale spark mot doppleren :P :D

Har endelig bikket 28 uker (som en av de siste i junigruppa). Jeg er såå lei av å være i dårlig form, men blir i bedre humør av at det er under 3 måneder igjen til termin, og av at det er sol og vår.

Håper flere synes det blir lettere å holde motet oppe nå som det blir sol og vår :)

SF-målet følger samme kurven som sist, og ligger omtrent akkurat på den midterste kurven. Fikk høre hjertet og mens hun lyttet på hjertet fikk hun noen reale spark mot doppleren :p :D

Har endelig bikket 28 uker (som en av de siste i junigruppa). Jeg er såå lei av å være i dårlig form, men blir i bedre humør av at det er under 3 måneder igjen til termin, og av at det er sol og vår.

Håper flere synes det blir lettere å holde motet oppe nå som det blir sol og vår :)

Sol og vår som nærmer seg hjelper helt klart på humøret mitt i allefall! :)
Spesielt siden vi bor så langt nord :p
Håper tiden går fort for oss alle sammen, så vi snart kan få hilse på leieboeren i magen vår <3

Gratulerer med å endelig ha bikka 28 uker du også, og høres ut som en fin time hos jordmor. Jeg er helt enig i at det er lettere å holde motet oppe nå når det våres. Varmere vær, lysere kvelder og termin som nærmer seg. :)

Vet dere at i nord er det lyst døgnet gjennom rundt juni?[emoji1] superdigg når man må gjennom våkenetter [emoji28][emoji108]

En av tingene jeg savner fra nord det. :Heartred Gå en tur langs stranda i midnattsol. :love7

Sol, og vår og flere mildere ute dager gjør underverker for meg også [emoji14] Jeg trenger dem sårt, og lengter etter mange flere sånne dager:D
Enig [emoji16]

Vet dere at i nord er det lyst døgnet gjennom rundt juni?[emoji1] superdigg når man må gjennom våkenetter [emoji28][emoji108]
Det må være litt herlig :)

Er det ingen forskjell på dag og natt da? Varmer sola like mye på natta? Så man kan sitte ute å sole seg slik som på dagen?
Beklager teit spørsmål, men har aldri opplevd midnattsol før.
Har veldig lyst til å feriere i nord for å oppleve sol om natta :D

SF-målet følger samme kurven som sist, og ligger omtrent akkurat på den midterste kurven. Fikk høre hjertet og mens hun lyttet på hjertet fikk hun noen reale spark mot doppleren :p :D

Gratulerer med å ha passert 28 uker :D :D

Så herlig å både høre hjertelyden og kjenne masse liv! Er det ikke fantastisk? Men er ikke noe særlig at du er i så dårlig form. Håper du føler deg bedre snart :)

Gratulerer med å ha passert 28 uker :D :D

Så herlig å både høre hjertelyden og kjenne masse liv! Er det ikke fantastisk? Men er ikke noe særlig at du er i så dårlig form. Håper du føler deg bedre snart :)
Takk :) er nok som i forrige graviditet, at det varer til fødsel men etter fødsel blir alt bra igjen :)

Får veldig lavt blodtrykk og blir derfor svimmel og veldig sløv når jeg er gravid. Ufarlig med ubehagelig ;)

Det må være litt herlig :)

Er det ingen forskjell på dag og natt da? Varmer sola like mye på natta? Så man kan sitte ute å sole seg slik som på dagen?
Beklager teit spørsmål, men har aldri opplevd midnattsol før.
Har veldig lyst til å feriere i nord for å oppleve sol om natta :D

På den lyseste tiden er det ingen forskjell på dag og natt nei, superdeilig :)
Solen varmer ikke like mye hele døgnet, men bare lyset gjør underverker etter mørketiden har satt sine spor :p
Man kan ikke sole seg på natta akkurat, men det er fantastisk å være i naturen på denne tiden av året med telt og fjellturer.
Profilbildet mitt er for øvrig tatt i midten av september litt over midnatt ;)
Om du ikke har opplevd midnattssolen og sommeren i nord, anbefales det på det varmeste <3
Sørøya som ligger i Finnmark, Senja, Vesterålen, Lofoten og Helgelandskysten er steder å dra :)

169646_10151072032110630_350988108_o.jpg

10. juli. Husker ikke helt klokkeslett, men var godt over midnatt. :) Litt mørkt bilde da, er 5 år gammelt og mobiltelefonen hadde ikke akkurat så bra kamera da. :p

Det er så deilig at vi går mot lysere tider altså! Her jeg bor nå har vi ikke midnattsol da, men det hjelper veldig at det er lyst et godt stykke utpå kvelden. Og nå har vi siden før påske vært heldig med masse sol også, så dagene føles ikke så tunge.

169646_10151072032110630_350988108_o.jpg

10. juli. Husker ikke helt klokkeslett, men var godt over midnatt. :) Litt mørkt bilde da, er 5 år gammelt og mobiltelefonen hadde ikke akkurat så bra kamera da. [emoji14]

Det er så deilig at vi går mot lysere tider altså! Her jeg bor nå har vi ikke midnattsol da, men det hjelper veldig at det er lyst et godt stykke utpå kvelden. Og nå har vi siden før påske vært heldig med masse sol også, så dagene føles ikke så tunge.
Nydelig[emoji7][emoji108]
Den sola gjør underverker altså [emoji4]
Dette bildet er tatt kl.03 om natten i mai, det er så fint [emoji173]IMG_1366.JPG

Back
Topp