Var hos jordmor i dag

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
....ble veldig overrasket. Hodet til lillegutt var festet, og dette er tredje barnet mitt. Han lå så langt nede i bekkenet at hun nesten ikke klarte ta tak rundt hodet :) Håper det er et tegn på at det nærmer seg. Men aller mest glad for at han er festet, så han ikke kan turne rundt mere :)
Hadde heller ikke utslag på urin, så GBS'en holder seg rolig enn så lenge.
Noen andre som har hatt tredje barnet med festet hode?

Så bra :) I mine papirer står det knapt festet. Da jeg spurte sa de bare at det var festet sånn som det kunne hos flergangsfødende :) Hva nå det betyr :) Hurra for at alt var bra! Håper vi snart er i mål

hodet var festet og godt nede i bekkenet rett før uke 28. 3 gangs, hvorfor skulle ikke hode være festet når det er 3? :) *nyskjerrig* hun sa bare det var sjeldent så tidlig, men virket ikke som det var unormalt sånn generelt?

hodet var festet og godt nede i bekkenet rett før uke 28. 3 gangs, hvorfor skulle ikke hode være festet når det er 3? :) *nyskjerrig* hun sa bare det var sjeldent så tidlig, men virket ikke som det var unormalt sånn generelt?

Tror det er litt mer vanlig blant flergangs at det ikke fester seg. Men kan fint feste seg for flergangs også - eller ikke feste seg for førstegangs.

fikk beskjed av jordmor at hodet her ikke kom til og feste seg fordi jeg hadde god plass i bekkenet☺at hodet liksom ikke festet seg... klarte vist ikke helt og forklare videre det hun sa.. hehe håper dere skjønte det☺

Trodde det var veldig sjeldent at det festet seg. Hun virket litt overrasket når hun kjente det. Ble skrevet HF på skjemaet. Kanskje har du bebisen om en uke, hvem vet?, sa hun. Uæææhh..

Her har jeg ikke fått høre at hodet er festet med andre enn med 1.barnet.
Etter det har jeg bare fått høre at barna har ligget med hodet ned, men bevegelig.
Lykke til med siste innspurt :D

Back
Topp