Var hos Jordmor i dag.

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Vi var hos jordmor i dag. Var så godt. Hun spurte om masse greier. Lurte på om jeg kjente bebisen. Jeg forklarte dem og hvor. Og fortalte om mage trøbbel siste tiden.. så klemte hun å kjente og sier at det er hwlt klart beboen jeg kjenner og ikke mageondt bobbler. Og vi fikk høre den fantastiske lyden og at den snudde seg masse. Så nå er jeg 16 +5, med en mage som har sprettet mer ut løpet av helga og kjenner helt klart noe der nede. Forskjellen er at jeg hvet hva det er. Men det øker med dagene. Mannen erter meg at jeg allerede går på en måte som gravide går. ;) bare to uker til oul! Gledes!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så bra du fikk en god opplevelse hos jordmor, og at hun også mente det var babyen du kjente. :D Det er så stas å kjenne de små sparkene. <3 Og gled deg til OUL, utrolig hvor mye man kan se selv om vi ikke er hallveis engang. :D

Så bra du fikk en god opplevelse hos jordmor, og at hun også mente det var babyen du kjente. :D Det er så stas å kjenne de små sparkene. <3 Og gled deg til OUL, utrolig hvor mye man kan se selv om vi ikke er hallveis engang. :D
Når skal du på oul?

Sorry. Leste feil :p leste at du gledet deg..er så trøtt nå. Har akkurat kjørt svigermor til Gardermoen og vært på ikea å kjøpt ny komfyr. Da leser jeg feil. Å så heldig. Må være helt fantastisk. Bare det å høre lyden i dag var roende og godt. Så ul må bli supert.

Sorry. Leste feil :p leste at du gledet deg..er så trøtt nå. Har akkurat kjørt svigermor til Gardermoen og vært på ikea å kjøpt ny komfyr. Da leser jeg feil. Å så heldig. Må være helt fantastisk. Bare det å høre lyden i dag var roende og godt. Så ul må bli supert.

Hehe, fort gjort. ;)
Ja, det er beroligende og gjør alt mer virkelig. :D

Er utrolig betrygende å ha god kjemi med jordmor :) så bra att alt stod bra til :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Er så god følelse når man får høre hjertelyd, blir målt og blir fortalt at alt er helt perfekt! Og bare to uker igjen til oul er helt perfekt, du slipper å gå og vente i evigheter. Jeg har oul 19+4, jeg :/, dårlig gjort.

Er utrolig betrygende å ha god kjemi med jordmor :) så bra att alt stod bra til :)

Ja. Men skal til henne i slutten av august. Og det blir siste gang så får jeg ny :( hun bytter jobb.

Da får vi håpe att den nye jordmora er like hyggelig :) men synd att de man liker alltid skal slutte.

Back
Topp