Var hos jordmor i dag

veienerlang

Elsker forumet
Grunnet at jeg ikke fikk hjelp hos legen. ( kvalme ikke grunn til sykemeldingstråden min) men så forståelsesfulle hun var, følte som at jeg ble satt på gull stol. For en enorm lettelse å vite at man ikke er en syte. Fikk velge mellom 100% eller 50% svangerskapspenger, jeg valgte 50% da jeg ikke ble gravid for å slippe jobbe, men klarer ikke mer. Så nå kan jeg prøve slappe av:)

så godt så godt..

Så bra det ordnet seg :)

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Kjempe flott :-) godt å bli tatt på alvor!!

Sent fra appen

Så fantastisk! Dette med svangerskapspenger lurer jeg litt på siden man får det når jobben ikke kan tilrettelegge for en? Eller har jeg misforstått? Er jo mye bedre med svangerskapspenger i forhold til sykemelding og sykepenger ihvertfall!

Bra det ordnet seg:)

Så fantastisk! Dette med svangerskapspenger lurer jeg litt på siden man får det når jobben ikke kan tilrettelegge for en? Eller har jeg misforstått? Er jo mye bedre med svangerskapspenger i forhold til sykemelding og sykepenger ihvertfall!
Er ikke helt sikker, men tror d må være noe i den duren for øverst på arket som skal til nav står det Arbeidstilsynet.

Så bra for deg:) jeg visste ikke at jordmødre kunne sykemelde folk, men flott at du blir tatt på alvor:) nyt dagene fremover nå:)

Back
Topp