Tussi75
Forumet er livet
Endelig var det på tide med jordmor kontroll . Blir alltid så rolig når jeg har vært hos henne .
I dag hadde jeg med mannen min fordi vi skulle ha en dobbelt time om fødselen . Så mange merkelige spørsmål som kan svirre rundt i en mannehjerne [8|]
Men han er da utrolig god også da
så urolig for om jeg kommer til å få det fryktelig vondt under fødselen ...Og så ivrig innstilt på å gjøre det best mulig for meg..
Ellers var alt bra med meg og lillegutt . Blodtrykket var på 110/70, urinen var fin og jeg hadde ingen ødemer. Vekt 78,6 kg (uff da ...) SF mål 32 cm.
Lillegutt hadde tydeligvis funnet ut at det var best å legge seg rette veien til i dag og lå med hodet godt ned i bekkenet ,men det var ikke festet.
Han må ha snudd seg i løpet av natta for i går ettermiddag lå han og hikket oppunder den venstre puppen min [:)] og jeg regner ikke med at han kan hikke med rompa
I dag hadde jeg med mannen min fordi vi skulle ha en dobbelt time om fødselen . Så mange merkelige spørsmål som kan svirre rundt i en mannehjerne [8|]
Men han er da utrolig god også da
så urolig for om jeg kommer til å få det fryktelig vondt under fødselen ...Og så ivrig innstilt på å gjøre det best mulig for meg..Ellers var alt bra med meg og lillegutt . Blodtrykket var på 110/70, urinen var fin og jeg hadde ingen ødemer. Vekt 78,6 kg (uff da ...) SF mål 32 cm.
Lillegutt hadde tydeligvis funnet ut at det var best å legge seg rette veien til i dag og lå med hodet godt ned i bekkenet ,men det var ikke festet.
Han må ha snudd seg i løpet av natta for i går ettermiddag lå han og hikket oppunder den venstre puppen min [:)] og jeg regner ikke med at han kan hikke med rompa

'