Var hos jordmor i dag

Tussi75

Forumet er livet
Endelig var det på tide med jordmor kontroll . Blir alltid så rolig når jeg har vært hos  henne .
I dag hadde jeg med  mannen min fordi vi skulle ha en dobbelt time om fødselen . Så mange merkelige spørsmål som kan svirre rundt i en mannehjerne [8|]
Men han er da utrolig god også da så urolig for om jeg kommer til å få det fryktelig vondt under fødselen ...Og så ivrig innstilt på å gjøre det best mulig for meg..
Ellers var alt bra med meg og lillegutt . Blodtrykket var på 110/70, urinen var fin  og jeg hadde ingen ødemer. Vekt 78,6 kg (uff da ...) SF mål 32 cm.
Lillegutt hadde tydeligvis funnet ut at det var best å legge seg rette veien til i dag og lå med hodet godt ned i bekkenet ,men det var ikke festet.
Han må ha snudd seg i løpet av natta for i går ettermiddag lå han og hikket oppunder den venstre puppen min [:)] og jeg regner ikke med at han kan hikke med rompa

Haha...hikke med rompa... Godt å høre at han ligger rette veien, det gjør knøttet her også, med hodet langt ned i bekkenet, men ikke festet enda.

Vi får satse på at de har skjønt det nå og holder seg med hodet ned fremover [:D]

Min lille hadde festet hodet hun da jeg var på sykehuset 1. april[8D] Vet det er veldig tidlig (særlig siden det er 4. barn[8|])

Det var godt å høre, selv har keg vært hos legen i dag, i bl mitt har steget fra 105/68 til 128/85 og jeg har mye vann i kroppen, gått opp 2 kilo på 1 uke, skal til jordmor til mandag så da får vi vel se hvordan ståa er[;)]

så flott at du hadde en fin jordmor time da[:D]
enda bedre at babyen bestemte seg for å snu seg med hodet ned og vi får håpe
at han/hun holde seg der[:D][:D]
jeg har å hatt en fin jordmor time idag.. fikk bekrefta mine bekymringer og alt så superflott ut..
kansje ikke så altfor lenge til vi får en liten en tror jeg[:D], men sambo ble lettere bekymret og hadde ikke
venta at det kan skje så fort[:D][:)] di er nå søte da[;)]...
vi gleder oss nå ja[:)]

Så godt å høre at du hadde en så fin time da Tussi!![:)]
Ja, er nok mye tankeaktivitet hos disse mannfolka vår om dagen[;)]
Elsker å gå til jm, er så kos syns jeg!![:D] sambo har en skikkelig allright sjef, så han er med på alt han får lov til[8D] lenge siden jeg var hos jm sist..-19mars[8|] Her ligger han med hode opp enda, men håper på et mirakel i løpet av natta, da jeg skal på ul i morgen!![;)]

Du skal se han blir liggende rette veien nå[:)][;)]

Ja,får håpe det at du skal på jordmor time gjør susen slik at babyn deres snur seg han og [:)]

ORIGINAL: Tussi75

Endelig var det på tide med jordmor kontroll . Blir alltid så rolig når jeg har vært hos  henne .
I dag hadde jeg med  mannen min fordi vi skulle ha en dobbelt time om fødselen . Så mange merkelige spørsmål som kan svirre rundt i en mannehjerne [8|]
Men han er da utrolig god også da så urolig for om jeg kommer til å få det fryktelig vondt under fødselen ...Og så ivrig innstilt på å gjøre det best mulig for meg..
Ellers var alt bra med meg og lillegutt . Blodtrykket var på 110/70, urinen var fin  og jeg hadde ingen ødemer. Vekt 78,6 kg (uff da ...) SF mål 32 cm.
Lillegutt hadde tydeligvis funnet ut at det var best å legge seg rette veien til i dag og lå med hodet godt ned i bekkenet ,men det var ikke festet.
Han må ha snudd seg i løpet av natta for i går ettermiddag lå han og hikket oppunder den venstre puppen min [:)] og jeg regner ikke med at han kan hikke med rompa

Hi, hi.. Hikke med rompa.. Hi, hi.. Får håpe babyen holder seg med hodet ned nå da! 
Jeg skal egentlig til jordmor neste uke, men hu er sjuk, så jeg må til lege[:-] 

Snakka akkurat med føden nå. Hodet hadde begynt å feste seg for 9 dager sia, så jeg lurer sånn på om det er festa nå. I tillegg har jeg mye kynnere (periodevis regelmessige med 3-5 min mellomrom- hittil har de gitt seg etter 5-10 timer). Jm sa at jeg kan komme nest uke og sjekke om hodet er festa (jeg stoler ikke på at legen klarer det..). Og hvis jeg fikk regelmessige kynnere igjen skulle jeg kontakte føden etter 1 time. Hun sa det var så nært termin nå at jeg ikke skal stole på at det bare er kynnere.. Hmm.. Både spennende og skummelt det her.. '
Vi ska ha baby folkens!!! Tjohoooo!!!!

Back
Topp