Var hos en yngre kvinnelig lege nå. ..

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Som mente bestemt at det ikke var mulig å kjenne liv i uke 16.. det gikk ikke ann før uke 20 det skjønner dere! Nææi, holder meg til jordmor framover jeg tror jeg. .. ;)

Huff må jo le. Og hun har da ikke vært gravid før nei....

Veldig uvitende lege da :p
Jeg kjente godt liv i uke 17 forige gang. Er nå mellom 13-14 uker og mener at det er babyen jeg kjenner innimellom ;)

Heheh kansje hun er litt nyutdannet;) Jeg kjente i uke 17¨-18 sist gang og nå denne gangen litt i uke 11 det var jeg 110% sikker på at det lille nurket som sparket:) jeg fikk svar da jeg trakk tilbake;)

Første gang husker jeg ikke helt sist jeg var gravid nå så. Men sist er bare 4-5 år siden.
Men jeg kjente liv tidelig med han. Ca uke 12-15. og nå tror jeg at jeg har kjent det ved noen annledninger nå.. Ikke tydelig enda men det kommer. :)

Off, så dårlig!! Skjønner godt du ikke vil gå til henne..

Jeg har kjent liv i uke 16 og 14 med de to første, og mener å ha kjent noen små bevegelser denne gangen (15 uker), så det går GODT an! :)

Haha huff , ja hun har nok ikke vært gravid før nei.. :p På oul sist spurte de jo om jeg hadde kjent babyen enda, og det var jo i uke 18 ;) kjente ikke før uke 19/20 den gang. Nå tror jeg jeg har kjent noe ett par ganger. Veldig vanlig for flergangs etter uke 15 ihvertfall :-) Men legene vet jo best vet dere, så jm er bare tull ..;)

hehe... hun har barn også hvis det er hun jeg tror=) Hun har vel sikkert ikke kjent det selv da...hehe.koselig å kjenne liv!=) men jordmor er jo super da=) skal ikke igjen før etter ul,og føler ikke jeg har noen grunn til å gå før heller.bestilte du hos lege selv? Ikke så lenge til ul da, bare 2 uker i dag! =) jippi

Godt mulig det :) Hun var ihvertfall raskt ute med å avfeie bevegelser før uke 20 ja! Jordmor er super ja :D Bruker egentlig ikke lege nei, dette var ikke noen kontroll sådan. Har store rygg problemer så var i forbindelse med det, fysio henvisning og videre oppfølging :-) Ja bare 2 uker til UL her og :D lengter etter å se at alt er bra, teller ned dagene :-) :-)

Hahaha... Jeg er tredjegangs nå. Og har kjent liv fra 13ende uka(12+...) med alle 3, tilogmed da jeg var førstegangs. Heldigvis hadde jeg en JM som trodde meg tross tiiidlige livstegn.

Legen har nok aldri vært gravid, men tenk og ta såååå feil og påstå at man ikke kan kjenne liv før uke 20... Huff!

Legen har nok aldri vært gravid, men tenk og ta såååå feil og påstå at man ikke kan kjenne liv før uke 20... Huff!
srakkar... nesten så man syntes synd på a :rolleyes:

Back
Topp