Var graviditeten planlagt?

Planlagt, ja, men veldig overraskende allikevel. Førstemann brukte vi 3 år på (med utallige hormonkurer og to prøverørsforsøk), mens nå har vi bare prøvd et drøyt halvår og er bare på andre kur med Letrozol. Så veldig overraskende at det (forhåpentligvis) gikk så fort, men samtidig veldig gledelig ❤️❤️
 
Planlagt og prøvd et halvt år
 
Ja :) Noe av det første vi snakket sammen om da vi møttes siden han var 28 og barnløs og jeg ønsket meg flere og passert 30.

Så vi begynte prøvingen i sommer. :)
 
Nja... Vi har prøvd i 2 år nå. Har blitt gravid fire ganger i løpet av disse årene, men mistet.

Denne måneden var den første der jeg 100% tenkte at jeg ikke ville prøve på baby. Jeg orket bare ikke, etter en tøff tid.

Så jeg gjorde alt for å slippe unna eggløsning. Vi hadde sex én gang, og det var over en uke før jeg trodde jeg hadde eggløsning.

Men så begynte jeg noen uker senere å få rare symptomer som jeg trodde skyldtes sykdom.
Meeen, jeg hadde visst blitt gravid♥️
 
Slutta på prevensjon i juni, og prøvd siden!
 
Veldig veldig planlagt. Prøvd i over 2 år, og tredje innsett gjennom ivf. Håper denne sitter da jeg desverre mista den forrige spiren.. ❤️
 
Planlagt :) Men likevel litt overraskende at den satt så fort. Jeg hadde EL midt i romjula mens vi var bortreist hver for oss, så enten hadde jeg EL tidligere enn antatt, eller så har han dyktige svømmere som overlevde lenge der inne.
 
Veldig planlagt og veldig overrasket!:Heartred planen var å starte IVF i januar, det slapp vi. Så krysser alt vi har av fingre og tær på at lille bolla klamrer seg fast.
 
Slettes ikke har en gutt født i desember 12,jente født november 14 og fikk en gutt i juni 18,så planen var å vurdere til høsten om vi skulle ha en til.. Så sjokket var litt stort nå
 
Veldig planlagt ❤️ hadde 2 barn fra før, så møtte jeg drømmemannen ❤️
 
Veldig planlagt og ønsket. Samme med de to første
 
Last edited:
Vi hadde planlagt at jeg skulle slutte med prevensjon i år. Men jeg slapp vist å vente så lenge
Så overraskelsen var stor, men velkommen :Heartbigred
 
Vi ga opp etter MA i fjor, så det var egentlig ikke planlagt, men veldig ønsket. Vi har én sønn hver, og gleder oss til vår første sammen. :bounce
 
Back
Topp