"Var graviditeten planlagt?"

Ja, har blitt spurt om det om har ikke problemer med det heller. Men mine var planlagte, kanskje det er verre for de som må svare nei. Ikke vet jeg.

Husker ikke om jeg har spurt noen.

Jeg har ikke fått spørsmålet.

Jeg synes ingen har noe med det å gjøre, det er ufint å spørre.

Men det var relativt innlysende at det var det hos oss. Etterspurt fra andre også.

Mine er langtidsplanlagt svarer jeg av og til.

Har ikke blitt spurt om det. Har ikke spurt noen heller.

Tror ikke jeg har blitt spurt om det :O Vi hadde vært sammen så lenge før vi fikk barn at jeg tror folk bare tok det som en selvfølge at det kom unger etterhvert :p

Her spurt noen om det :p

Har blitt spurt om det, og i utgangspunktet har jeg ikke noe problem med spørsmålet. Men det kommer ann på hvordan det blir stilt. Mine er ikke planlagte, og det går mange utfra siden jeg ble alene før jeg oppdaget og derfor offentliggjorde graviditeten med nr 2.

Harry blitt spurt, men tror ikke jeg har spurt selv. Kan forstå folk spørre når termin var under et år etter at vi ble sammen. Men likevel synes jeg det er et teit spørsmål. Når man har kommet så langt at man forteller folk om det er det sannsynlig at man skal beholde,og da er spørsmålet totalt irrelevant (forsåvidt irrelevant uansett når det spørres)

Ja har nok fått spørsmålet, og ingenting jeg tenker over :) er jo bare interessant. Tror folk vil vite om man kanskje prøvde litt før, har mange venner som prøver eller selv har prøvd en stund før det klaffet!

Aldri spurt, men blitt spurt ja og svarer at begge var det, med en liten undertone på svaret. Skjønner ikke hvorfor folk spør...

Ble spurt en del, ja, og nei, det var ikke planlagt, men det betyr IKKE at det er greit å spørre hvorfor man valgte å beholde...

Tror aldri norn har spurt meg om det, men jeg har heller ingen problemer med å svare på det. Hadde aldri tenkt at det var ufint å spørre om heller (ikke hvem som helst da, men familie eller nære venner for eksempel). Og da tenker jeg jo på at noen sliter og bruker lang tid, da er det jo ekstra gøy at de får det til. Mens for andre kom det kanskje som en overraskelse, og kanskje det er en morsom historie bak reaksjonen der.

Men altså, jeg har fått med meg at det er noe flertallet ikke liker å bli spurt om, så jeg respekterer jo det.

Har blitt spurt. Til å med fått beskjed om at nr 2 umulig kunne være planlagt. Begge barna er i høyeste grad planlagt.
Aldri spurt noen om det.

Blitt spurt om det. Jeg bryr meg ikke.

Første var ikke planlagt da vi nettopp ble sammen så :p Men velkommen var hu.
Siden vi ble gravide med en gang vi ble sammen, har jeg oftere fått spm om jeg har samme far til begge barna :p Det har jeg også btw.

Blitt spurt om det. Jeg bryr meg ikke.

Første var ikke planlagt da vi nettopp ble sammen så :p Men velkommen var hu.
Siden vi ble gravide med en gang vi ble sammen, har jeg oftere fått spm om jeg har samme far til begge barna :p Det har jeg også btw.

Jeg fikk spørsmål om det var samme far fra helsepersonell i og med at det blir 8 år mellom barna våre uten at det ut fra journalen min er en opplagt grunn til det. :p Men joda, grunnen er der, ville jo bare studere og få meg jobb før vi fikk neste barn.

Tror mange har antatt at første ikke var planlagt, selv om vi hadde vært sammen i 5 år da jeg ble gravid, fordi jeg bare var 20 år. Men begge våre er planlagte. Hadde uansett ikke hatt noen problem med å svare at nei, det kom som en overraskelse. :p

Jeg fikk spørsmål om det var samme far fra helsepersonell i og med at det blir 8 år mellom barna våre uten at det ut fra journalen min er en opplagt grunn til det. :p Men joda, grunnen er der, ville jo bare studere og få meg jobb før vi fikk neste barn.

Tror mange har antatt at første ikke var planlagt, selv om vi hadde vært sammen i 5 år da jeg ble gravid, fordi jeg bare var 20 år. Men begge våre er planlagte. Hadde uansett ikke hatt noen problem med å svare at nei, det kom som en overraskelse. :p
Haha helt sant. Enten ene eller andre veien liksom :p Var 19 år når eldste kom til verden. Gud forby å få barn før 25 år virker det som innimellom :p

Har spurt familie og nære venner, men ikke folk eg ikke kjenner godt :) Har fått noen spørsmål om det var planlagt, og har ikke noe problem med det :)

Ikke fått så mange direkte spørsmål nei :) Nærmeste familie skjønte det vel, mens noen nære venner har spurt, men syns det er helt ok :) Eneste jeg reagerte litt på var da den ene sjefen min spurte. Riktignok litt forsiktig da :P Men joda, baby er planlagt, men sikkert litt uventet for en del :)

Back
Topp