Var graviditeten planlagt eller ikke?

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Her hadde vi planer om å vente til våren med å prøve på nytt etter jeg hadde en SA i begynnelsen av desember.
Så var ikke planlagt å bli gravid akkurat nå, men hjertelig velkommen :)

Planlagt etter omstendighetene

Veldig planlagt etter å ha prøvd nærmere ett år:)

var planlagt:-)

Har to fra før, de har vært kjempe planlakt og tt de til iløpet av 3 mnd.. Så i august begynte vi å prøve på nr 3, men i november hadde de ikke klaffa og vi tenkte at vi bare venter en stund ,men i desember har de altså klaffet uten st vi har prøvd :)

Planlagt :)

Her var det også plangt, og det gikk på første forsøk, så vi ble ganske satt ut når testen lyste positivt mot oss 27. desember. Vi brukte 1 år og 3 runder med dobbel pergotime sist for å få til knotten....så vi ble nok litt sjokkskadet begge to :) Jeg vet akkurat hvilken kveld småen ble laget :)

Veldig planlagt:) selv om desember mnd var den mnd vi virkelig ikke prøvde :P pga jeg trodde att jeg hadde eggløsning mens mannen var på jobb, men tydeligvis så var det den dagen han kom hjem, 4 dager etter min el beregning:) så så gledelig feil kan man ta:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

Nei egentlig ikke, vi har bare ikke vært helt enige om når vi skulle begynne å prøve igjen. Planen var å vente slik at vi kunne få en til i 2014 men plutselig var testen positiv og vi like så

Tja med alt stresset som er i dessember, hadde vi kun sex en gang og hadde ikke prøve mnd i det hele tatt... Så julenissen overrasket oss der kan du si <3

var litt sånn.. skjer det så skjer det :) så skjedde det ;) hihi

Back
Topp