Var graviditeten planlagt eller en hyggelig overraskelse?

Her var det veldig planlagt :) prøvd i 4 år før det klaffet :(

Da må det føles fantastisk da det endelig klaffet :D Fikk dere hjelp eller gikk det på egenhånd?
Ja er helt fantastisk :) jeg har pcos så jeg fikk metformin for å komme meg ned i vekt også var planen å begynne på pergotime men spiren satt først:p så egentlig fikk vi det til selv:p

Den var planlagt, men etter at vi har mistet 3 ganger på rad, fant vi ut at vi skulle vente til sommeren 2014 med å prøve igjen.... Dermed satt føret før vi skjønte noe ...... Veldig veldig glade for det :p

Det var vel en positiv overraskelse!
Ble gravid med ppillebruk i desember 2012, endte i en SA i mars i år. Vi fortsatte å ha samleie uten prevensjon, men vil ikke si vi har prøvd. Valgte å ta det som det kom, og jammen kommer det ikke noe i juni. :D

Ble gravid i januar i år å det var ett ganske stort sjokk for oss begge, selvom vi hadde snakket litt om det. Men så mistet vi i april (ma) å etter det har vi begge to lengtet etter følelsen om å skulle bli foreldre, så her var det absolutt planlagt! Kjøpte tilogmed folat å eggløsningsmålere, men fant ut bare noen dager etter at spiren hadde satt seg!:)

Sent from my iPhone using BV Forum[/quote]

Sent from my iPhone using BV Forum

Det var planlagt, spiren satt på 2-3 pp :D Dette er min siste graviditet, på en måte er det trist å aldri mer oppleve den spesielle følelsen av å stå med en positiv test i hånden, men samtidig har jeg vært så dårlig nå at det virkelig er blitt klart for oss at dette er vår siste :p

Her var det planlagt:)

Her var det nøye planlagt :) Går skole, så tenkte at det hadde vært perfekt å få baby tidlig i juni! :) Fjernet spiralen 14. august, brukte kondom til 14. september (tenkte å få syklusen rett kjør). Ble mest sannsynlig gravid 14. september, så det gikk vanvittig fort :D

Her var det også planlagt! Slutta på p-piller sent i august, gravid på første forsøk i september og m/tvillinger :) Nå er vi definitivt ferdige med barn :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Planlagt :) Satt på pp6 :) Har en gutt på snart to, så vi synes 2,5 års aldersforskjell er perfekt ;)

Planlagt, har en gutt så ble 2år i august, sluttet derfor med pillen i juli(etter å ha fullført bachelor og fått jobbet litt) :) veldig takknemlig for at det gikk fort ;)

Det var planerat. Bestämde oss for att i oktober kunde vi sluta med preventivmedel och blev gravid på första försöket :) Hoppas bara det är ett hjärta som bankar där inne. 8+2 idag.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det var planlagt. Men gikk mye fortere enn jeg kunne forestilt meg.. Vi bestemte oss for å begynne å prøve, og 13 dager etterpå satt jeg med positiv test i hånden.. :love7

Back
Topp