Var graviditeten planlagt eller en hyggelig overraskelse?

Ble gravid i januar i år å det var ett ganske stort sjokk for oss begge, selvom vi hadde snakket litt om det. Men så mistet vi i april å etter det har vi begge to lengtet etter følelsen om å skulle bli foreldre, så her var det absolutt planlagt! Kjøpte tilogmed folat å eggløsningsmålere, men fant ut bare noen dager etter at spiren hadde satt seg!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så planlagt som det går an... Prøverør! :P

Planlagt i 2 år:-)

Var veldig overraskende for oss..! Så med andre ord ikke planlagt.. Og ikke syns jeg det var spesielt hyggelig i starten mtp at min forlovede går på skole (ukependler) og jeg var alene med ungene.. Jeg har vert kjempedårlig med begge de to andre, så jeg visste hva som kom.. Men alle rundt oss har gjort ALT de kan for å hjelpe, så det har gått bra!
Nå gleder jeg meg veldig! Syns kvalmen er å leve med, og er kjempeglad for at det skjedde..! Det var vel en mening med det! :-)

Her var det ikke planlagt. Likevel var det heller ikke helt utenkelg med tanke på at vi slurvet litt med beskyttelse! :) Veldig hyggelig overraskelse var det! <3

Det var en hyggelig opplevelse..

En hyggelig planlagt overraskelse. Vi var i tankene om at nr. 3 skulle komme etter hvert. Vi prøvde ikke aktivt, men var fullt klar over muligheten:)

Vi hadde snakket om at vi hadde lyst på barn og jeg hadde lest at det kunne ta opptil ett år før det faktisk gikk! Sååå vi tenkte å slutte med prev i god tid.... hehehhehe neida! Traff på andre syklus! :)
Men hyggelig det også! Bare skjedde litt fortere enn vi trodde :)

Back
Topp