Var graviditeten planlagt, eller ble den en gledelig overraskelse?

Her var det veldig planlagt, tok 2.5 år med forsøk før det gikk!
 
Ikke planlagt eller, i sommer satte vi nyttårsaften som dag for å kaste pillene. Men pga oppussing så ble vi enige om da nyttårsaften kom, at vi skulle vente noen måneder til. Men, i midten av januar da mensen ikke kom så var jeg gravid allerede. Hadde sniket seg igjennom allerede før nyttårsaften. Men vi gleder oss❤️
 
Vi har ikke planlagt noen av ungene, men de er hjertelig velkommen likevel [emoji173]
 
Gledelig overraskelse[emoji173] Ikke akkurat planlagt da jeg startet i ny jobb sist sommer. Planen var egentlig å få satt meg ordentlig inn i den nye jobben før nr 2 skulle komme. Det ble ikke akkurat slik[emoji28] Men vi gleder oss kjempe mye[emoji7]
 
Planlagt [emoji173] men den kom vist brått på samboer som ikke forventet å få nr. 2 før om ett! år (til tross for at vi ikke startet med prevensjon etter fødsel i februar 17)[emoji28]
 
Det var vel ikke helt planlagt, men i underbevisstheten så visste vi jo at det kunne skje siden jeg måtte ta ut spiralen i midten av desember. Vi har snakket endel om en til. Så det var vel egentlig mest et spark bak at det skjedde med en gang. [emoji12] Vi gleder oss veldig og selv om det kom som en overraskelse at det ble positiv test når mensen ikke kom, så var babyen i seg selv ønsket på et tidspunkt snart uansett. [emoji4]
 
Ikke planlagt, men veldig velkommen :)
Sluttet på p-sprøyte i august, og fikk mensen tilbake allerede i november (jeg trodde det skulle ta mye lengre tid før "systemet" var i orden igjen.
 
Back
Topp