Var graviditeten planlagt, eller ble den en gledelig overraskelse?

Ettersom det har tatt 18 måneder og gjentatte aborter får en vel si det var planlagt
 
Planlagt. Satt på 5 pp etter en sa i sommer. Den graviditeten var en gledelig overraskelse da jeg ikke trodde vi kunne bli gravide selv [emoji7]
 
Planlagt
 
Skulle ha en til om et par år... Så ble en skikkelig overraskelse [emoji173]
 
Ble en veldig fin overraskelse [emoji173]️ Vi hadde akkurat begynt å tenke på at vi skulle prøve på nr 2 [emoji4]
 
Her var det planlagt. Spiren satt på første forsøk, så nå håper vi at det holder helt inn[emoji4]
 
Planlagt, men en overraskelse da jeg hadde forberedt meg på å prøve lengere
 
Var planlagt men forsatt en overraskelse ettersom at jeg har vansker med å få barn, så gikk på femar men trodde ikke det kom til å sitte på første forsøk, hadde da gått fra august til desember uten mens så forventet ikke at ting kom til å klaffe med en gang :Heartbigred men velkommen er den lille (6+2 idag så håper den forsetter å Gro )
 
Planlagt men hadde forberedt oss på å prøve en stund, så ganske overraskende[emoji4]
 
Planlagt <3
 
Planlagt:Heartred Prøvd i 7 måneder med 1 SA i september. Håper spira klamrer seg fast denne gangen. Er mitt første barn og sambo sitt andre:love2 Er 5+2:Heartred
 
Ikke planlagt, men svært ønsket! Lykkefølelsen var ubeskrivelig [emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp