Var graviditeten planlagt, eller ble den en gledelig overraskelse?

Planlagt og ønsket. Men allikevel overraskende at den satt på første forsøk, etter å ha brukt 1,5 år på storesøster. :)
 
Uplanlagt planlagt !!!!! Prøvd i 7 år, 5 SA og null graviditet de siste 2 år. Så null prevensjon. Og så skjedde det veldig plutselig når man egentlig hadde gitt opp :D
 
Veldig planlagt, ble gravid med IVF etter lang tids prøving. Men jeg hadde gitt opp litt, og trodde ikke helt på at jeg kom til å bli gravid, så det var på en måte en veldig gledelig overraskelse også :)
 
Planlagt. Det vil si at vi bestemte oss og så hadde jeg tilfeldigvis eggløsning samme dag. Så jeg ble gravid samme dag som vi bestemte oss og det var jo en gledelig overraskelse[emoji4]
 
Planlagt, men alltid ein gledelig overraskelse når det først skjer. For det skjer aldri på 1-2-3 her [emoji28] så må nok jobbe litt for barna vi får [emoji7][emoji7][emoji7] gleder meg til å bli trebarnsmamma [emoji173]️
 
Veldig planlagt! Ble gravid på tredje ICSI forsøk! Jubel i taket, etter totalt 14 mnd med prøving først naturlig og så med IVF! :happy:
 
Planlagt[emoji4] Gravid én mnd etter at jeg sluttet på prevensjon. Gikk overraskende fort!!
 
Helt uplanlagt og et stort sjokk. Vi trodde hverken at jeg kunne bli gravid eller at kroppen min ville tåle det.
Oppdaget det ganske sent også. Hun har aldri vært uønsket, men vi har brukt lang tid på å komme over sjokket og fortalte det ikke til noen før jeg var 21 uker på vei og alt var klarert med leger. Nå gleder vi oss veldig [emoji173]️ jeg er fortsatt redd det ikke går bra, men får god oppfølging [emoji4] alle går litt på tå hev rundt meg også da, planlagte ferier er avlyst fordi de er redd jeg skal bli syk igjen feks..
Vi har heller ikke turt å handle inn noe, men i dag har jeg bestemt meg for å sy litt klær til lille [emoji4] så da går det fremover [emoji4]
 
Nøye planlagt og veldig etterlengtet :knegg:
Førstemann var derimot et stort sjokk, men verdens beste overraskelse :love7
 
Veldig planlagt og svært etterlengtet....prøverør
 
Planlagt og litt overraskende[emoji5] trodde ikke det skulle klaffe på første forsøk [emoji5][emoji177][emoji7]
 
Relativt planlagt, vi var klar for prøving på nr 2 men trodde ikke det skulle klaffe på første syklus etter pilleslutt, etter å ha brukt godt over 1 år på første [emoji12][emoji1] [emoji172]
 
Planlagt[emoji4] men overrasket over at det kaffet på første forsøk[emoji4]
 
Back
Topp