Var frieriet fra din mann en overraskelse, eller hadde dere avtalt på forhånd?

Hm ja det kan du vel trygt si var en overraskelse. Det var veldig romantisk da. Vi satt i uteboblebadet til mamma. På vinteren i juleferien. Så var stearinlys og vi koste oss med bær og sjokolade. Så frir han og jeg ble så satt ut at jeg sklei under vann hehe men veldig koselig. Jeg var gravid da. Guttungen kom i februar og vi giftet oss i juni :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

For alle andre var det som forventet, vi har vært sammen i mange år. Men for meg (og kanskje han også) kom det brått. Vi hadde vært prøvere i over et år med tilhørende nedturer. Jeg begynte å tvile på meg selv og følte meg ikke kvinnelig i det hele tatt lenger. Vi skulle begynne med utredning og jeg fortalte han at hvis det skulle vise seg å være noe alvorlig galt med meg så kunne jeg ikke holde han igjen. Han ønsket seg sså sterkt barn og jeg ville ikke være et hinder. Vi hadde 1. Time til utredning og det gikk ikke som forventet uten å gå i detalj på åpent forum.

Sent from my iPhone using BV Forum

Uansett, der lå vi oppløst i tårer begge to. Jeg var kjempeskuffet og så redd for å kanskje gi slipp på drømmemannen. Han svarte med å si at han helle ville ha meg enn 100 barn og om jeg ville dele resten av livet med han. Noen uker senere var den positive testen et faktum, et mirakel da dem ikke så tegn til EL på undersøkelsen. Snipp snapp snute, barn i magen og snart ring på pute <3

Vår var planlagt, kjøpte inn ringer dagen før bursdagen min å vart forlovet på bursdagen min :)

Sent from my iPad using BV Forum

Uansett, der lå vi oppløst i tårer begge to. Jeg var kjempeskuffet og så redd for å kanskje gi slipp på drømmemannen. Han svarte med å si at han helle ville ha meg enn 100 barn og om jeg ville dele resten av livet med han. Noen uker senere var den positive testen et faktum, et mirakel da dem ikke så tegn til EL på undersøkelsen. Snipp snapp snute, barn i magen og snart ring på pute <3

Åå det var en fin 'historie' !
Så fantastisk at det ordna seg på den måten :o :D

Veldig overraksene. Vi var på ferie i USA og han hadde planlagt frieriet. Men første dagen klarte han ikke å holde seg mer, og bare satte seg ned påkne inne på rommet:-) ble veldig glad og paff med engang.

Vi hadde bestilt kirke og lokale (og da selvfølgelig nok satt dato), og han hadde bedt meg krysse av hvilke ring jeg ville ha. Han er kjempedårlig på overraskelser og hemmeligheter, så han hadde "hintet" om at "det var fint hvis jeg var i byen på ettårsdagen vår" (avstandsforhold), og jeg hadde jo selvfølgelig skjønt greia. Vi dro til Wallmans (det klarte han å avsløre da han ringte etter drosje). Etter hovedretten puttet han hånda på innerlomma, så sa han "ja, nå har vi jo vært sammen ett år da, så ... vil du gifte deg med meg?". Ble jo kjempeglad, selv om det ikke akkurat kom som noe sjokk :) Tenker litt på det av og til, at det hadde kanskje vært fint hvis han ihvertfall hadde gått ned på kne, men han er ikke den typen som liker oppmerksomhet, og det hadde vi garantert fått på Wallmans om han hadde gjort det, så det var helt greit.

Me hadde vært enige om å vere gift, og tida gjekk, og eg vart lei av å venta. Eg ordna til vielse, gjekk heim til mannen min og sa " me gifter oss om ei veka" " ok" sa mannen min.

Veldig lite romantisk, det er den store kjærligheten.

Veldig uventet! Det var juli måned for 3år siden, jeg hadde en måned igjenn til termin med førstemann. Vi hadde et veddemål noen dager før, som jeg tapte. Straffen til den som tapte var å lage en romantisk middag. Så når mannen kom hjem fra jobb fredagen den uka hadde jeg stellt i stand middag. Høygravid, sur og svett sto jeg der da han kom hjem og fortalte at jeg var den vakreste han viste om. Har bilde fra den dagen og kan ikke akkurat si at jeg følte meg vakker :P Men kjempebra slutt på dagen ble det :) Vi giftet oss i juli i år, en nydelig dag :)

Åå det var en fin 'historie' !
Så fantastisk at det ordna seg på den måten :o :D

Tusen takk :) i etterkant har han fundert på om jeg likte det. Han hadde kanskje sett for seg en 5stjernes kveld med restaurant og limo i en storby :p men som jeg har sagt flere ganger; å spørre om noe sånt til ei som har røde, hovne øyne og snørr og tristhet, DET er ekte kjærlighetserklæring for meg :)

Var på ferie på Rhodos. Vi gikk rundt og så i butikker og i byen der. Så går vi forbi en gullsmed butikk, og så spør han om vi skal gå inn dit. Jeg har jo "mast" om forlovelsesring i årevis. Så jeg skjønte jo hva det dreide seg om, og sa selvfølgelig ja til å gå inn der ;-) De ringene vi likte best, passet helt perfekt til oss. Så da kjøpte vi de, uten at de trengte og justeres. Tok de med til en park, og tok de på. Så gikk vi ut og spiste en bedre middag :-) Perfekt :-)

Vi fridde begge to, som hver vår kjærlighetsærklering og løfte om troskap. Jeg ga hans ring først, en kveld vi hadde lagt oss og bare lå å prata å kosa, og så sier jeg at denne armkroken vil jeg ha for alltid, tar ringen frem fra under puta å tar den på han, litt snufsing bakenfra og han holdt veldi hardt, men det var fint:)
Han kom overaskende hjem når han egentlig skulle være på jobb, løper inn å en go klem å bretter frem ringen og sier at nå hopper jeg, tar sats å lar alt annet fare, det er deg jeg vil ha, smelt! Hadde vaska hus så var svett å så ikke ut:p men følte meg utrolig heldig og fin alikavell:)
Nå er det først større hus, så kommer babyen i juni så kan vi gifte oss:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Me hadde vært enige om å vere gift, og tida gjekk, og eg vart lei av å venta. Eg ordna til vielse, gjekk heim til mannen min og sa " me gifter oss om ei veka" " ok" sa mannen min.

Veldig lite romantisk, det er den store kjærligheten.

men nå venter du barn med en annen selv om du er gift med din mann som du ser bare enoen få ganger i året..
ta å gi opp ass. slutt å trolle

Både og... Jeg hadde vel hinta/mast på han i lang tid om å få ut fingeren. Så da vi feiret bursdagene våre og 5 års dagen vår på en bedre restaurant (som var en overraskelse), så begynte jeg å lukte lunta. Men det kom ikke noen ring på restauranten.
Da vi var hjemme igjen i sofaen, gode og mette (jeg hadde mageknip etter å ha overspist meg), så går han ned på kne foran meg med en kjempefin ring :) Jeg ble litt overraska allikevel, og utrolig glad!
Vi er riktignok enda ikke gift, for vi må spare opp litt penger. Unge først :)

1 år etter frieriet kom det en ny overraskelse, på restaurant, han ga klarsignal på at han ville ha barn! Så da sitter vi her ;)

Back
Topp