Var ein tur på føden i går kveld...

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Etter å kun ha kjendt lillemor hikke med middagstider ellers ingenting + at magen var konstant hard og stram, så turte eg ikkje lenger å gå med "is i magen", så da ringte eg ned på føden å fekk komme inn med ein gang...

Men gjett ken som begynte å bevege seg når eg la meg på benken for å undersøkast? Jo, det var lillemor det ;-) Blei litt flau og følte meg teit, men JM var hyggelig å sa at det ofte skjedde med andre som kom inn av samme grunn :-)
Lillemor sin hjertelyd låg fin og jemn på 140-160, hode er no festa, livmorhalsen er "baktil" og 2 cm lang og 1,5cm open. 
Hadde 3 kynnerar på dei 30 min eg var der, men siden dei ikkje var så sterke og eg ikkje syns dei var vonde eller ubehagelig fekk eg lov å heim.. "dette kjenner du best sjølv" sa JM.  Og fekk beskjed om å ringe  igjen dersom eg følte det blei verre.
Så glad for at dei tok godt i mot der, berre synd dei ikkje får ta imot fødsler der lengre, siden det kun er barselsavd der no. Men men :-) 
 
Så godt at du ble tatt i mot så bra, og fikk sjekket at alt er bra! =) 
Godt mulig jenta kommer snart da, slik det ser ut nå?
Utrolig spennende altså!!!
 


Fru H skrev:
Så godt at du ble tatt i mot så bra, og fikk sjekket at alt er bra! =) 
Godt mulig jenta kommer snart da, slik det ser ut nå?
Utrolig spennende altså!!!


Vanskelig å seie :) Har igrunn ikkje kjendt noke før eg har hatt 4cm opning med dei 2 andre. 
Med Emma gjekk eg 2 veker med 2-3cm opning.. Så trur ikkje det er fødsel på gang riktig enda. Men godt å vite at ting er begynt å skje der nede. :)
 
Godt at alt var bra med lillemor; skjønner hva du tenker, men vi må bare bli flinkerer til å tenke på oss selv og den lille i magen; uansett hvor mange bomturer det blir.....
Masse lykke til :-))
 
Back
Topp