Var du mye kvalm i begynnelsen av svangerskapet?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Var du mest kvalm i begynnelsen, midten eller slutten? Eller kanskje hele tiden eller ikke i det hele tatt?
 
Var vell uggen 1-2 uker de første ukene, og så gav det seg. Heldigvis ikke noe mer enn litt kvalm, ingen oppkast :)
Regner med nr 2 kommer til å gi meg et trøblete svangerskap siden mitt første svangerskap var så bra :hilarious:
 
Kastet opp daglig fra uke 5 til fødsel uke 27 og sykemeldt pga det og bekkenet.
 
Litt med nr en, men kastet ikke opp eller noe og ingenting med nr to :)
 
Jepp. Hadde hyperemesis fra uke 6-21 med jentene. Til uke 13 med gutten. Kastet opp 20 ganger i døgnet og var sengeliggende:depressed:
 
Ikke kvalm i det hele tatt med noen av dem
 
Med nr 1 Hadde hypermesis i nesten hele svangerskapet, Nå med nr 2 fant jeg faktisk tilslutt en kvalmestillende som funket greit. Var fortsatt kvalm men kastet ikke opp, og kvalmen ga seg rundt begynnelsen av uke 20.
 
Hadde hyperemesis hele svangerskapet med nr 1 og 2 og frem til uke 16 med nr 3. Kvalmen kom tilbake på slutten med nr 3, men ikke med samme intensitet som i begynnelsen
 
Hypermesis fra uke 7 til 17. Helt skrekkelig. Mye uvel senere også, men ikke som på begynnelsen.
 
Kastet opp daglig fra ca uke 8 til termin første gang. Det var mest på ettermiddag/kveld. Nå er jeg 5 uker inn på ny og kvalmen har meldt seg allerede :shifty:
 
Var mye kvalm fra uke 4 til 12 ca, så roet det seg heldigvis. Hadde nok av andre svangersplager som tok over da kvalmen ga seg:p
 
Back
Topp