Var du klar

Frk.Desember

Gift med forumet
Julibarna2014
Andre gang var jeg det. [:)] Reiste hjem ved første anledning med Vilja også, men vi var nødt til å være der 5 dager pga at hun hadde lungebetennelse..

tja,var i grunn d![:)] Å værtfall etter de 2 siste[;)]

Næh, hadde vel knapt fått igjen følelsen i beina... [;)] (Hadde haste-ks)
De mener nok ikke oss ks`ere da, men jeg syns det er fint at det er valgfrihet når man har født på normal måte. 

Ja, det kunne jeg gjort etter fødslen med Thea [:)][:)] Kunne dratt hjem timen etterpå¨for den saks skyld å [:)] Følte meg veldig fin og var fort oppe på beina etter fødslen.[:)] Det ble faktisk kommentert av flere på sykehuset, siden jeg hoppa og spratt rundt etterpå i mammarus  [:D][:D] hehe.

Men dette tror jeg er veldig forskjellig fra person til person og gang til gang.. [:)]

ja dro hjem 7 timer etter m nova

Det var ikke jeg klar for etter fødselen med Nora. Hadde lavt blodtrykk så var veldig svimmel og sliten. Var også vond i bekkenet. Så var på sykehuset i 2 dager, kunne godt ha vært 1 dag til.

hehe nei,tok ks begge gangene.

Hahaha! Jeg var overhodet ikke klar til å reise hjem etter 4 timer med noen av de![:D]

Etter Gabriel hadde jeg aldri i verden kunne gjort det. Skulle gjerne vært på sykehuset 1 uke.
Med Luis hadde det ikke vært noe problem, men det var veldig godt å være et par dager før man dro hjem...

Nei, men så var vi på intensiven, så jeg er vel ikke kvalifisert til å svare[8D]

Men om det hadde vært normal fødsel tror jeg nok jeg ville hatt ett døgn vertfall, men hadde nok ikke trengt så mye mere om amminga gikk som smurt og formen min var fin.

jeg dro hjem etter 3 dager. kunne ha vært lengre også, men det følte jeg ikke behov for. men etter 4 timer [:-] da hadde jeg ikke vært klar [8D]

Back
Topp