Var dette bordet fint??

sånja

Gift med forumet
Fått katalogen fra Møbelringen??

Mannen er så opphengt i sånne kraftige bein og liker ingen av de bordene jeg foreslår.
Tror jeg likte dette bordet da. Hva syns du??
Kan det kombineres med hvitt kjøkken med valnøtt benkeplate og beige vegger??
Ville byttet ut stolene, syns ikke de var fine..

Synes bordet var veldig pent[:)]

Når mannen og jeg får eget hus skal han lage bord tl meg: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=20784827

noe som dette, bare litt røffere tenker jeg[:D]

ORIGINAL: Charaina

Når mannen og jeg får eget hus skal han lage bord tl meg: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=20784827

Kjempestilig!!![:D]
Jeg må ha et bord med klaffer slik at vi kan forlenge det. Har ganske ofte middager med flere osv..[;)]
Dette bordet er 2 meter og blir 3 meter med 2 klaffer.[:)]

jajo.. syntes det så litt spinkelt ut i bordplata og syntes det var kjederlig bein på borde.. men ellers var det fint[;)]

ORIGINAL: shorty86

jajo.. syntes det så litt spinkelt ut i bordplata og syntes det var kjederlig bein på borde.. men ellers var det fint[;)]

Hehe.. Jeg kunne jo tenkt meg en helt annen stil, men her må jeg bare møte mannen på halvveien og han vil ha akkurat sånne ben. Spent på hva han sier når han kommer hjem da..[;)]

ORIGINAL: shorty86

hvikle stil kunne du tenkt deg.. bilde??

Litt mer romantisk. Hvitt...
http://www.living.no/newsread/products/Detail_1.aspx?id=3133

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Jeg liker det! Nydelig farge, og fint med kraftige ben. Men syns eneste at bordplata var litt for tynn til de kraftige beina [8|]

Ja, den er kanskje det når jeg ser etter.. Må se det i levnede live før vi evt. kjøper. Kanskje annerledes med såne stoler med stofftrekk inntil..

Ser ut som sånn rekved-aktig-farge? Passer bra inn i en romantisk stil tenker jeg [:)]
Elsker romantisk stil, og elsker rekved [8D] [:D]

Ser ut som sånn rekved-aktig-farge? Passer bra inn i en romantisk stil tenker jeg [:)]

må i tilfelle ha stuebord i samme stilen. Fargen ser litt lysere ut i katalogen. Sånn som grå rekved ja..[:)]

ORIGINAL: sånja

må i tilfelle ha stuebord i samme stilen. Fargen ser litt lysere ut i katalogen. Sånn som grå rekved ja..[:)]

Ja, men det er vel kurant? [:)]
Jeg synes forresten at det blir litt spøkelsesaktig i heeelt hvite, romantiske stuer. Liker at det bryter med litt mørkere innslag, og gjerne rekvedfarge [:)]

Det var kjempefint!!

Liker fargen veldig godt!
Prøver å få tak i stuebord i noe sånt vi!

Jeg syns både bordet og stolene var kjempefint, og det hadde vært en flott avbrekk i det hvite kjøkkenet!

Men kjøp sjenken også! [8D]

ORIGINAL: sånja

Ja, men det er vel kurant? [:)]
Jeg synes forresten at det blir litt spøkelsesaktig i heeelt hvite, romantiske stuer. Liker at det bryter med litt mørkere innslag, og gjerne rekvedfarge [:)]

Helt enig. Liker godt den lyse stilen, men ikke alt i hvitt...[8D] Sofaen er i en mørkegråbeige farge.. Veggene blir beige med hvite lister og hvite gardiner. Så mange innslag av solv og hvitt + litt grønt og lysrosa og lilla tenkte jeg..[8D]

ORIGINAL: Vand

Jeg syns både bordet og stolene var kjempefint, og det hadde vært en flott avbrekk i det hvite kjøkkenet!

Har ikke plass....[:(][:(][:'(] Den var knallfin til!!!

vet ikke helt jeg... hva jeg syns... hmmmz... men så er jeg liksom litt vanskelig dah, for jeg er sååå lei mørkt at jeg klarer ikke se helt nøytralt på d... [8|] likte stilen dah... men likte jo stolene og jeg...  jeg har sett noen stilige spisestue møbler som ser litt mer grå ut, de er driiitfine... sånne kraftige røffe bord... [:D] viss du skjønner åssen jeg mener..[:)]

ORIGINAL: Charaina

litt mer sånn som dette, bare ennå mer slitt i fargen...

ORIGINAL: Vand

Enig!

Back
Topp