Var det vanskelig å bestemme navn til babyen?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Var navnet klart før du fødte? Var du og partneren enig om navn?
 
Navnet var klart før fødsel og vi var begge enige[emoji4]
 
Navnet var klart før jeg ble gravid:D pappaen var heldigvis enig
 
Med første ble vi enige fort, med andre brukte jeg litt tid på å bli enig :) Får vi gutt en gang til evt. neste gang har vi et problem [emoji14]
 
Med eldste var det klart før fødsel, og det var egentlig ganske lett.

Med yngste visste vi ikke kjønn. Var blitt enig om jentenavn, men da ble det jo en gutt, så klart. :p Hadde noen forslag som vi hadde kvernet på, men det tok en uke til før vi ble enige, og da landet vi faktisk på et navn storesøster hadde foreslått.
 
Vi er ikke helt enige enda. Vanskeligere enn vi trodde, dette med navn! Har 7 uker igjen til termin.
 
Ikke gravid ennå, men vi er foreløpig veldig enige om navn. Blir det gutt er nok navnet 100 prosent i boks, blir det jente må vi diskutere videre mellomnavnet hennes. Men fornavnene tror jeg det skal mye til for at vi endrer :) Det har på en måte alltid vært Leah og Lucas vi har snakket om. Hvis vi mot formodning skulle få tvillinger av samme kjønn er det vanskeligere :p
 
Navnet var klart før fødsel til begge barna, gikk greit å komme fram til egentlig.
Var selvfølgelig innom flere navnekombinasjoner, men plutselig satt de :)
 
Ble enige en god stund før fødsel. Gikk rolig for seg :)
 
Vi er ikke helt i mål enda, men fortsatt 10 uker til termin.

Nr 1 bestemte vi etter OUL.
 
Med 1 var navnet klart før han kom til. Med 2 så var det verre... fikk ikke navn før han var 4,5 mnd
 
Helt i beg. av graviditeten hadde vi 2-3 navn vi begge likte, men ingen av oss følte at de passet til babyen (rare greier, det der :p ). Etter det var det et mareritt å finne navn, spesielt fordi mannen min er ekstremt sta og ikke likte noen av forslagene mine. Hun fikk til slutt navn to dager etter fødsel.
 
Vi slet veldig med navn. Jeg er fremdeles ikke helt fortrolig med navnet til minstemor.
 
Nja. Jeg fant seriøse og fine navn, mens mannen fant tegneserienavn ala Frk. Fryd, Minni, Dolly osv ... [emoji23]

Ble enige ved oul om det navnet jeg hadde på topp. Med begge to.
 
Back
Topp