Var det teit av meg? Oppdatert

Krøllo

Elsker forumet
Jeg skulle hente min sønn på skolen, og han fortalte meg om en 6 klassing som hadde vært skikkelig frekk mot noen andre barn, kastet de i bakken osv..

Etter en liten stund gikk vi forbi den frekke 6 klassingen, jeg kunne ikke dy meg, og gikk bort til han og sa : "Hei, vi fikk inn en melding på Politistasjonen hvor jeg jobber idag, om at du hadde drevet å kastet andre barn i bakken, gjør du slikt fler ganger kommer vi til å sende ut folk for å gi deg beskjed " Gutten ble smånervøs og sa at han ikke skulle gjøre det igjen..

Syns igrunnen han kunne tåle å få kjenne på nervene etter at han selv gjør andre barn redd og nervøs ved å være stygg mot

Får vel legge til at gutten tok barnas luer, kastet de oppi ett tre slik at de ikke fikk tak i de igjen, før han slengte de barna nedi bakken.

Gutten smilte når jeg sa jeg jobbet på Politistasjonen, han svarte Oki når jeg sa han ikke måtte finne på slikt igjen. Så all verdens redsel var det ikke..

Hvis du faktisk ER politi så syns jeg det var stygt gjort, blir misbruk av den "makten" du har..

ORIGINAL: Froskegele

Hvis du faktisk ER politi så syns jeg det var stygt gjort, blir misbruk av den "makten" du har..

Jeg er ikke politi, er hjemmeværende jeg.. haha

ORIGINAL: Krøllo

Da er det nesten enda verre, juge til en liten gutt...

Skjønner du blir irritert altså, men... Vet ikke helt om det er løsningen.

Haha!!!¨
Syns det var rimelig fantastisk gjort,hahah!!
Håper drittungen skjelver i buksene.

Kanskje litt teit ja, tenk om han kommer gråtende hjem og forteller at politiet hadde sagt det til han. Men samtidig håper jeg jo han lærte av det.

Synes det er greit. Er så få som tar tak i sånne ting og blåser det av med at det bare er barn.
Men kanskje er det mange elever rundt denne gutten som støtt går å gruer seg til å gå på skolen.

Når det er sagt så ville jeg iallefall vært 100% sikker på at det var denne gutten før jeg hadde sagt noe.

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: Krøllo

Da er det nesten enda verre, juge til en liten gutt...

Skjønner du blir irritert altså, men... Vet ikke helt om det er løsningen.

Han finner aldri ut at jeg ikke er Politi. En liten løgn for å beskytte mitt barn er ikke farlig .

Det syns jeg var å dra det litt langt.. Ungen er 6 år, barn er slik.
Så å skremme han slik var vell litt unødvendig.

Og hadde noen sakt noe slikt til min unge, istede for å informere meg om saken så hadde jeg rett å slett blitt litt sint. 

Personlig ville jeg ikke sagt noe slikt, men heller tatt det opp på en ordentlig måte - helst med andre voksne tilstede (guttens foresatte eller en lærer). Jeg synes du her kom med en trussel, som faktisk var basert på en løgn. Hvis det kommer frem at du løy er ikke det særlig god læring for verken denne gutten eller din egen. Du brukte din posisjon/stilling til å skremme en gutt, og det synes jeg ikke er greit. Når det er sagt så ser jeg at du hadde gode hensikter, men jeg synes ikke alltid at målet helliger middelet.

Akkuratt passe teit. Hehe

ORIGINAL: noodledoodle

Synes det er greit. Er så få som tar tak i sånne ting og blåser det av med at det bare er barn.
Men kanskje er det mange elever rundt denne gutten som støtt går å gruer seg til å gå på skolen.

Når det er sagt så ville jeg iallefall vært 100% sikker på at det var denne gutten før jeg hadde sagt noe.

Jeg var 100% Sikker [;)]

ORIGINAL: *Queen*

Og hadde noen sakt noe slikt til min unge, istede for å informere meg om saken så hadde jeg rett å slett blitt litt sint. 

En 6-klassing er 11-12 ÅR..

En 6 klassing er ikke 6 år,sist jeg sjekka..[8D]

Han er ikke 6 År, han er 11-12

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Haha!!!¨

Enig[:D]
Jeg er forferdelig barnslig, ser for meg at jeg gir buksevann på bøllene til oda og august når de begynner på skolen[:D]

En 6-klassing er 11-12 ÅR..

haha leste så feil jeg :) Men da blir saken noe annet.. :)

hehe... Hadde nok ledd godt om en venninne av meg hadde kommet og fortalt at hun hadde gjort noe sånt! [:D]

Jeg er litt enig med *Meya*, og syns det var litt teit gjort.. Mange andre måter å takle slikt på..

Dog må jeg påpeke at jeg godt kunne gjort noe slikt selv, om jeg hadde hatt fantasi til det i farten - så jeg er nok litt teit jeg og, men hva gjør man ikke for de ungene [:D]

LITT kjipt om han oppdager sannheten senere da, mulig han tar det ut på barnet ditt- så du får holde øynene og ørene åpne..

ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Haha!!!¨

Enig[:D]
Jeg er forferdelig barnslig, ser for meg at jeg gir buksevann på bøllene til oda og august når de begynner på skolen[:D]

Hahaha[:D][8D]

Back
Topp