Var det spark?

TrollmorTilEn*SnartEnTil

Forelsket i forumet
I dag tidlig når jeg lå i sengen og slappet av, kjente jeg noe som kjentes ut som bobler. Bobler som sprakk på en måte, også var det rundt fem-ti bobler rett etter hverandre. 
Var veldig koselig følelse siden jeg tror det var spark, men er jo ikke sikker.

Har noen hatt lignende følelse?

det kan sikkert være spark ja 

jm spurte meg om jeg kjente spark og jeg sa jeg trodde det. da svarte ho hva ellers skulle det være?? Og, ja, hva ellers skulle det vel være??  Det var sikkert babyen din =)

Så koselig!! Jeg kjenner også litt sånn ubestemlige ting i magen for tiden :P Håper og tror det er spark fra de små :) Hihi!

Det er store muligheter for det! :-D
Jeg har kjent litt hver dag siden tirsdag. Uke 16 på mandag, så veldig kos å kjenne bittelitt nå og da iløpet av dagen. Hadde leamus på øyet i går, og kjennes igrunn litt sånn ut, bare at det ikke varer like lenge ;) Mulig jeg har kjent noe tidligere, men nå er jeg temmelig sikker på at det er mini!

Første gangen jeg kjente noe var også leamus lignende, men da tenkte jeg ikke at det kunne være bebis.

Har ikke kjent noe særlig til liv etter den dagen med boblene, noe som gjør meg litt nervøs. Prøver og si til meg selv at det kanskje ikke er så vanlig og kjenne masse liv enda!?

Liljay skrev:

Har ikke kjent noe særlig til liv etter den dagen med boblene, noe som gjør meg litt nervøs. Prøver og si til meg selv at det kanskje ikke er så vanlig og kjenne masse liv enda!?

Det er nok masse liv, men ikke så sterkt at man kjenner det + avhengig av hvordan livmoren din ligger osv.. Er mye som spiller inn :) De første gangene jeg syntes jeg kjente noe kunne det gå dager før jeg kjente noe igjen, men siste uken har det vært noe hver dag, alt fra et par ganger til flere ganger :) Det kommer nok! Ü 
Hvor langt på vei er du?

Phibonacci skrev:

Liljay skrev:

Det er nok masse liv, men ikke så sterkt at man kjenner det + avhengig av hvordan livmoren din ligger osv.. Er mye som spiller inn :) De første gangene jeg syntes jeg kjente noe kunne det gå dager før jeg kjente noe igjen, men siste uken har det vært noe hver dag, alt fra et par ganger til flere ganger :) Det kommer nok! Ü 
Hvor langt på vei er du?

Jeg håper virkelig på at jeg vil kjenne masse liv snart, og at kjæresten kan kjenne det :)
Jeg er 17 + 5 :D

Liljay skrev:

Jeg håper virkelig på at jeg vil kjenne masse liv snart, og at kjæresten kan kjenne det :)

Jeg gleder meg også til kjæresten kan kjenne, men siden det jeg kjenner nå ikke er så sterkt, så må han nok vente en stund til :) *glede seg*

Phibonacci skrev:

Liljay skrev:

Jeg gleder meg også til kjæresten kan kjenne, men siden det jeg kjenner nå ikke er så sterkt, så må han nok vente en stund til :) *glede seg*

Ja, vi har en spennende og morsom tid foran oss. Hvor langt er du på vei da?

Det høres veldig ut som små spark. De første kjennes gjerne ut som en boble som sprekker. Jeg kjente igjen følelsen fra sist svangerskap. Har kjent bevegelse siden jeg var rundt 12 uker, men først de siste to ukene har jeg kjent spark.

Back
Topp