I dag hadde jeg første dag på jobb etter 3 uker ferie. Vi hadde planlegging og satt i ro i lang tid. 6-7 timer. Etter 3-4 timer begynte det å gjøre litt vondt i ryggen, men jeg tenkte det var greit og normalt siden jeg tross alt er gravid og tåler stillesitting dårlig. Men etter 4-5 timer begynte smerten å bli verre. Det gjorde vondt i korsryggen, livmoren, tarmene og strålte litt ned i beina også. Jeg klarte å holde ut de siste to timene på jobb og dro hjem. Tenkte at det sikkert bare var kroppen som var sliten og at jeg trengte å ligge. Når jeg kom hjem la jeg meg ned, slappet av og smerten forsvant til slutt helt.
Tror dere det var rier? Kynnere? Eller kanskje jeg brygger på urinveisinfeksjon (skal ta en hjemmetest hvis det kommer tilbake).. Jeg er litt redd for at stresset er grunnen og at å dra tilbake på jobb fremkaller det igjen
Tror dere det var rier? Kynnere? Eller kanskje jeg brygger på urinveisinfeksjon (skal ta en hjemmetest hvis det kommer tilbake).. Jeg er litt redd for at stresset er grunnen og at å dra tilbake på jobb fremkaller det igjen