Var det planlagt?

Folk spør og sier mye rart. Vi er godt voksne begge to og har levd fint uten barn frem til nå. Men siden vi er godt voksne, så er det mer eller mindre en selvfølge for alle sammen at vi har slitt i mange år med å lykkes. Dette er tydeligvis en forutsetning alle bare tar for gitt. Utrolig irriterende når folk sier "Gratulerer så masse, dere har vel slitt mange år for dette." Utrolig at folk kan si sånt...
 
Folk spør og sier mye rart. Vi er godt voksne begge to og har levd fint uten barn frem til nå. Men siden vi er godt voksne, så er det mer eller mindre en selvfølge for alle sammen at vi har slitt i mange år med å lykkes. Dette er tydeligvis en forutsetning alle bare tar for gitt. Utrolig irriterende når folk sier "Gratulerer så masse, dere har vel slitt mange år for dette." Utrolig at folk kan si sånt...

Jah! Folk må da få velge selv når de er klare for barn...
Vi hørte hele tiden "Når skal dere få barn, da?"
Når vi er klare, svarte jeg. Men de ga seg ikke....
 
Jeg er 31 år og har vært sammen med min kjære i over 9 år. Fikk spørsmål fra helsesekretæren når jeg var hos legen pga hyperemesis i jula: " var det meningen ?". Ble skikkelig paff der og da.. I ettertid ble jeg ganske sint!!! Hun har uansett ikke noe med det å gjøre.
 
Jeg har fått spørsmålet jeg også! Og når andre blir gravide er jeg alltid nyskjerrig på det jeg også om det var planlagt eller ikke.. MEN jeg har aldri spurt om det fordi jeg syns det er frekt å spørre :p
 
Back
Topp