Var det planlagt?

uff..hvordan går det da?begynnt noe behandling?NÅ FIKK JEG HELT VONDT!LYKKE TIL!KLEM...[;)]
ORIGINAL: lillemora

sån fikk jeg vite at jeg var gravid!!! det var vell planlagt[;)]

her var det på ein måte planlagt.. snakket om det en stund slutta med p-sprøytsa så ble jeg ikke gravid jeg trodde kansje det var noe gale med meg!! eller han!! vi snakket liksom ikke noe mer om det .. i sommer bestemte vi oss for at vi reiser til utlandet[:)]
dagen før jeg reiste tok jeg meg ein tur til en lege for jeg hadde så vondt nederst i magen .han sa det va helt normalt og tok en gynekologisk test på meg og sendte det inn

da vi var komt til paris tengte jeg faen mensen er liksom 2 mnd siden sist men men jeg bestemte meg for og ta en graviditets test .. den var posetiv. jeg tok en til den og var posetiv men jeg trodde ikke på det så jeg tok en til jeg den ohg var posetiv.. jeg sprang til typen min .:du skal bli pappa!!! jeg var full i nerver pulsen min ja he he hva kan jeg si..

da jeg kom tilbake fikk jeg eit brev i posten om kreft registeret og fant ut at jeg hadde livmorkreft men men ..det ordner seg nokk[&o]

gleder meg i hel til småen kommer ut og at jeg skal få holle han i armene mine ...

Første var ikke akkurat planlagt, men det kom ikke som noe sjokk heller.. Denne gangen var det absolutt ikke planlagt. Hadde netopp gått tom for p-piller og var litt treig med å få meg ny resept. Sånn kan det gå når man ikke alltid tenker like fornuftig...

Back
Topp