"Var det planlagt?"

Det har jeg ikke blitt spurt om! Sist vi fortalte vi skulle ha barn var det motsatt reaksjon, de fleste sa "det kom ikke overraskende", "ikke noe bombe at dere skal ha" eller "endelig begynte å tro at dere ikke ville ha barn"...var ikke spesielt hyggelige reaksjoner det heller!!!! Det ble en selvfølge for de rundt oss, men for oss var det stort og en glede. 

baby2 skrev:
Det har jeg ikke blitt spurt om! Sist vi fortalte vi skulle ha barn var det motsatt reaksjon, de fleste sa "det kom ikke overraskende", "ikke noe bombe at dere skal ha" eller "endelig begynte å tro at dere ikke ville ha barn"...var ikke spesielt hyggelige reaksjoner det heller!!!! Det ble en selvfølge for de rundt oss, men for oss var det stort og en glede. 

Nok et eksempel på at uansett hva folk sier til en så blir det galt for noen. Hadde man ikke sagt noe mer hadde det sikkert også blitt galt for noen. Hadde en på terminforumet mitt sist som hadde blitt så lei seg da noen hadde sagt de syns hun hadde liten mage, noen dager før fødsel hadde noen sagt at hun var stor, og da søyt hun jaggu over det og.

Back
Topp