"Var det planlagt?"

sjøhest

Glad i forumet
Flere enn meg sm får denne av folk? Nesten alle jeg har fortalt, nære og fjerne har svart med "Gratulerer, var det planlagt?" når jeg sa jeg var gravid. Er det så normalt å spørre om det? det er jo ikke hemmelig, men jeg syns det er et ganske personlig og intimt spørsmål egentlig. Men har nå bare svart ja, kan liksom ikke si at det har ikke du noe med.. Hva syns dere?

Ingen som har spurt oss er jo egentlig en personelig ting syns jeg.
Dessuten så har ikke folk noe med det, men er lit vanelig tror jeg [8|]

Har ikke fått det spørsmålet, men syns det var litt rart om noen hadde stilt det til meg...

Jeg vet det er mange som blir spurt om dette, men skjønner egentlig ikke hvorfor folk lurer på det?!

Sist var det ingen som spurte,denne gangen er det et par,tre som har spurt. Men det er nok fordi jeg har vært veldig tydelig på at vi skulle ha tre-fire år mellom,også blir det plutselig i underkant av to [:)] Så da synes jeg ikke det er så rart.

synes ikke det gjør noe at folk spør om sånt jeg da, men sikkert fordi jeg kan spørre om det selv.

hehe ja så og si alle spør meg om det var planlagt[:-]
Men det gjør ikke meg noe, skjønner at de lurer[:)] Er veldig nyskjerring selv[8D]

Har ikke fått det spørsmålet denne gangen. men med førstemann ble det endel. Det kan føles litt sårende egentlig, samme om det var planlagt eller ikke... Spiller det noen rolle, barnet er jo like velkommen uansett...[:)]

ORIGINAL: mokkenikke88

hehe ja så og si alle spør meg om det var planlagt[:-]
Men det gjør ikke meg noe, skjønner at de lurer[:)] Er veldig nyskjerring selv[8D]

ORIGINAL: Maanestråle

Har ikke fått det spørsmålet, men syns det var litt rart om noen hadde stilt det til meg...

Kanskje mer normalt om en får to tette liksom..

har blitt spurt maaaasse om dette. både denne og forrige gang. har aldri tenkt over at dt er et rart spørsmål - men det er jo egetlig, som du sier - en veldig personlig ting da....

skikkelig vitti om man begynte å legge ut skikkelig om at man hadde seg 24/7 i 5 dager når eggløsninga var, bare for å se reaksjonen! hihihihi

Haha. Kanskje jeg skal ta den neste gang - "Ja, et var EKSTREMT planlagt - hadde oss 5 ganger til dagen HVER DAG!!! Ble skikkelig sår til slutt ass!! "

HAhaha.. må virkelig le av de siste innleggene her.. tror nok det blir slutt på komentarene etter hvert da ja [:D]

har vært veldig åpen med vår familie og vennene våre når de har spurt oss om det.
har fortalt i etterkant hos noen at dette var VELDIG planlagt og at vi har måttet igjennom en del hormon kurer før det klaffet...

som regel har dette bare blitt møtt med vanntro...
også må jeg gjerne si at jeg måtte igjennom disse kurene pga PCOS...

Back
Topp