Var det noen her som så..

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Kjønnet på babyen på ultralyd før jordmor/lege sa noe? Hvilken uke var dere i såfall? tror nemlig jeg så det sist gang... Hehe... Spurte ikke etter kjønn.

Ja, både mannen og jeg synes vi så et utovertiss på ordinær ul i uke 18 denne gangen, og det stemte med hva jordmor så =)

Jeg så det lett med gutten min i uke 16, men da hadde hun tatt bilde av det, og terget med at hun ikke ville si hva det var. (Kjenner henne godt.) Jeg tror ikke at jeg ville sett kjønnet bare om det hadde vistes på skjermen et halvt sekund.

Jeg så det med en gang og sa hva jeg mente det var.  JM sa ikke noe før 30 minutt senere og hun var like enig med meg :)
Det har skjedd begge gangene og det var i uke 18 med snuppa og 15 med mini.

Trone skrev:
Jeg så det med en gang og sa hva jeg mente det var.  JM sa ikke noe før 30 minutt senere og hun var like enig med meg :)

Jeg var også på UL i uke 15, og mener jeg så en tut. men kan jo såklart ta feil siden det var såpass tidlig.

Så det var en gutt, før hun sa det :P Så brøt vi begge ut i latter!
Ute 14 første gang, deretter på ordinær ultralyd igjen i uke 18.

-Nymphadora- skrev:

Trone skrev:

Jeg var også på UL i uke 15, og mener jeg så en tut. men kan jo såklart ta feil siden det var såpass tidlig.

Du får dobbeltsjekke på ord.ul :) Men jeg våger å gratulere med en liten gutt i magen :) 

jeg var sikker på at jeg såg en penis i uke 15, men det kan det ikke ha vært.....

Trone skrev:

-Nymphadora- skrev:

Trone skrev:

Du får dobbeltsjekke på ord.ul :) Men jeg våger å gratulere med en liten gutt i magen :) 

Hehe, takk. Kommer nok ikke til å dobbeltsjekke da jeg ikke vil vite det. Kjøper litt nøytrale klær, og blir det jente så har vi alt fra før :D synes det er litt morro å tippe selv, og la det være litt spenning igjen til fødseln.

Ahaaaa, jeg hadde ikke fått med meg at dere ikke vil vite det! :) 

Fytti jeg misunner deg for tålmodigheten din!! He he he he! Hadde aldri klart å ventet å lenge på å finne ut hva som skjulte seg inni der, hi hi hi!!
Du er god du!!!! :)

Ja :P Men det var  fordi ho "filma", så vi skulle få prøve å sjå først ;) og det var på ordinær ul :)

Æ villa ikke vit kjønnet første gangen,men da sa jordmora : D der e ei fresk å fin jente.... Andre gangen,såg æ tydelig at d va gutt i uke 17...gangen her ska æ ikke vit ka d blir!!!!

Ja vi så det, men vi var allikevel sikker på vi skulle få jente. Siden alle sa vi garantert skulle få jente så begynte vi å tro det selv. Så jordmor lurte om vi så det og vi svarte tror ikke det :p Men det ble en gutt :)

Back
Topp