Var det jeg sa...

Febbis

Gift med forumet
"bilen holdt svært lav fart"

Denne toyotaen da..
Tenk å lage så hysteri og oppstyr og prøve å skylde på teknisk feil på bilen, fordi man kræsjer bilen sin og ikke bil betale selv???[:-]

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=595022

Sannheten kommer alltid frem til slutt [;)] ! Men det var jo veldig åpentlyst at dette ikke kunne stemme når kjøretøyet nesten ikke har en ripe en gang og sku liksom kræsjet i den farten. han prøvde seg sikker på det samme som han i usa hehe [8D]. Der stemte det jo heller ikke. Forsikringsvindel, mange som prøver seg på den når først et tilfelle er ute ...

Heeelt utrolig[:'(]

Men kjenner jeg "godter" meg litt når de blir tatt...

onde meg...

ORIGINAL: Lillebollå

Heeelt utrolig[:'(]

Men kjenner jeg "godter" meg litt når de blir tatt...

onde meg...

sign

Fy søren!!! En ny ulykke[:o]

Mer eller mindre bevisstløs. Kanskje like bevisstløa da "gassen hang seg opp" på priusen da???? Samme strekning, i autovernet på samme side.[8|]

Fy søren, tenk å lage så kaos og frykt for Toyota og de som eier like biler for ingenting[:@]

ORIGINAL: Febbis

Fy søren!!! En ny ulykke[:o]

Mer eller mindre bevisstløs. Kanskje like bevisstløa da "gassen hang seg opp" på priusen da???? Samme strekning, i autovernet på samme side.[8|]

Fy søren, tenk å lage så kaos og frykt for Toyota og de som eier like biler for ingenting[:@]

Jepp og no tror de at det ligger noe medisinsk bak. Han der sku jo ikke fått sitte bak rattet. Fare for seg selv og andre !

og sef konemoren hans tror på han at gasspedalen hang seg opp og ligger skyld på pressen og alt skriveriet for at han kræsjet denne gang. haaaaaa ! ta fra mannen lappen og ta en skikkelig sjekk på han før han slippes ut på veiene igjen. Er litt rart å kræsje to ganger på rad sånn som det der.

lukter mystisk av hele situasjonen og mannen  !

Back
Topp