Var det hele planlagt?

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Vel vi har jo lyst på 1 til før vi evnt gir oss med unger, men jeg ble gravid veldig fort så det gikk vel kanskje litt for fort enn vi hadde ''planlagt'' men det gjør jo ingenting :) Så spira er jo planlagt men det hele gikk så fort, satt etter 1 forsøk så ja [:D]

Hva med dere andre da?

Nr 1 var ikke planlagt men vi gjorde ikke så mye for og hindre det heller, vi hadde hvert sammen en uke da spira satt.[:D]

Nr 2 var mere planlagt[:D]

Nr 3 tja spiren satt litt fortere enn planlagt[:D]

mistet immellom nr1 og nr2 i uke 13

mistet en gang før denne satt

ORIGINAL: elisa26

Nr 1 var ikke planlagt men vi gjorde ikke så mye for og hindre det heller, vi hadde hvert sammen en uke da spira satt.[:D]

Nr 2 var mere planlagt[:D]

Nr 3 tja spiren satt litt fortere enn planlagt[:D]

mistet immellom nr1 og nr2 i uke 13

mistet en gang før denne satt

Uff da du må ha hatt det veldig vondt [&o] Vel lykke til med denne spira hverfall [:)]

Nr 1 var VELDIG godt planlagt, henne brukte vi nesten 4 år på, var inne til kikkehullsoperasjon i april 2008 og skulle inn til prøverør i august, men 2 uker etter operasjonen satt hun
Nr 2 var vel planlagt den også, vi bestemte oss for og ikke bruke noe prevasjon etter fødsel med emilia fordi vi hadde brukt så lang tid på henne... men spire nr 2 satt med en gang uten at vi tenkte over det he he... hadde jo trodd det ville ta litt lengre tid men er kjempe lykkelige at den satt så fort [:D]

Nr.1 som vi mistet i oktober var absolutt ikke planlagt. hehe
Nr2. var planlagt,men trodde ikke spira skulle sitte så fort[:)] Jeg fikk sjokk da den satt etter 1pp egentlig.hihi
Nå gleder vi oss masse:D

I grunn ikke planlagt, men gjorde ikke noe for at det ikke skulle skje heller.. Så ble på første "forsøk" da... Trodde ikke at det kom til å skje så fort...

Nummer en var veldig planlagt, da var jeg 19.
Så skulle jeg på gu etter fødsel, og fikk beskjed der om at jeg var gravid igjen, SJOKK! Altså ikke planlagt, da var jeg 20.. [8D]

Denne her er igjen veldig så planlagt. [:D]

Nr 1 var planlagt, satt på 1.

Denne gangen var det og planlagt i den forstand at vi ikke brukte noe, og jeg slutta å amme i påska, så skjønte at det var en sjanse, men trodde ikke det skulle gå så fort, igjen[8D]

Virker som vi er skapt for å lage barn[;)] 

jepp kjenner meg i gjenn[;)]

Nr. 1 - Planlagt

Nr. 2 - Planlagt

[:)]

nr 1: var vel ikke direkte planlagt mn vi brukte ingen prev. å hadde vel egentli lyst på barn begge to:) å de fikk vi=)=)
nr 2: planlagt=) tok ut hormonspiral i august 08 så tok litt tid før e blei gravid=)

nr 1 var egentlig planlagt men vi rakk ikke å starte prøvinga ordenlig... men vi mistet.. nr 2 var et sjokk etter jeg ikke fikk mens etter MA og tok 6 negative tester, og en primoluttkur for å starte mens... trodde jo jeg hadde fått infeksjon.. hihi[;)] men jaa vi har ønsket oss barn lenge...

Back
Topp