var det feil? vart litt langt

MammaTilEmilie

Gift med forumet
ååh.. må bare få ut litt frustrasjon..

eg skulle til typen i helgen så sa han på torsdag at han kansje skulle i skogen på lørdag som var så spurte eg han om han ikke kunne la vær og dra.. siden han kun har helgene med emilie.

Første han gjorde når han kom frå jobb på fredag var og gå ut og rydde litt skog me faren og svogeren, var ikke mange timene då.
Så ga han meg beskjed på fredagskvelden at han skulle inn på dalen og hjelpe de litt men att han skulle vere tilbake til 12.
*tenkte no eg jaja .. grett det for da e jo vi omtrent nesten oppe (emilie sovner sent på natt og sover litt utpå dagen)
men han kommer ikke inn døren før kl var 10 over 6 på kvelden.

eg klikket jo i vinkel og var drit sur hele kvelden så prøvde eg å prate me han på kvelden og sa alt eg følte og eg fikk ingenting tilbake... da vart jo eg enda mer forbanna og sa sikkert mye dumt til han..

men var det dumt av meg og klikke sånn?

Hadde nok blitt ganske så sur og grinete selv, så du har all min sympati! Jeg er på ditt parti! [:D]

hva kan man gjøre for å få mannfolka til og åpne seg mer?
blir så frustert for han har så vanskelig for å åpne seg..

eneste gangen han har åpnet seg for meg var når han mistet bestekameraten i en lastebilulykke i fjor men da brukte eg 2 mnd før eg klarte og få han til og snakke med meg..

mange menn liker ikke å åpne seg for sine nærmeste da det uttrykker en svakhet de ikke vil innrømme. de fleste karer har en god kamerat de preker med, eller andre kvinnfolk på nett (nei, ikke noe galt... faktisk bare en de letter på trykket til)

det er i alle fall min erfaring..

og det blir ikke lettere av å presse de til å snakke. det blir som meg og fødselsangst.. jeg snakker ikke med hvem som helst om HVA jeg tenker, men kan innrømme til alle at jeg har det.. [;)]

jeg forstår godt at du vil at han skal åpne seg, jeg føler det slik selv. skjønner på en måte ikke hvorfor han ikke vil "stole" på meg. men det er nok ikke der det ligger. han stoler på meg, men det er ikke meg han vil dele sine problemer med. det får jeg bare respektere.

angående at du ble sur over at han kom sent... full forståelse.. ville nok blitt mektig irritert selv [8|] i`m on your side [8D]

Skjønner han har store problem me å åpne seg men når han gjør det føler eg att han skjuler ting og ikke vil snakke me meg og det er så irriterende. .føler att han ikke stoler på meg

ORIGINAL: MammaTilEmilie

Skjønner han har store problem me å åpne seg men når han gjør det føler eg att han skjuler ting og ikke vil snakke me meg og det er så irriterende. .føler att han ikke stoler på meg

ser ut som du føler litt av det jeg følte.. men etter å ha prøvd og prøvd og prøvd, og til slutt etter en lang diskusjon, så har jeg slått meg til ro med at han heller vil snakke med andre. sånn er det.. jeg kan ikke forandre det. han vet at jeg er der om det er noe, men inntil den dagen han selv velger å komme til meg for å snakke, så er det lite annet jeg kan gjøre enn å respektere hans valg.

prøv å se litt sånn på det [:)]

han stoler nok på deg, og vil nok at du skal forstå.. men enkelte ting vil man rett og slett ikke snakke med alle om. det kan være vanskelig å forstå for oss jenter, som gjerne vil at vi skal kunne snakke om alt, dele alt, sorger og gleder... husk at menn gjerne vil være litt sterkere.. gjerne vil støtte deg i dine problemer, men ikke FOR mye. vil at du skal forstå, men da gjerne uten å snakke for mye [:D]

vi tenker ikke likt, menn og kvinner.. sånn er det vel en gang bare [:-] 

Back
Topp