Var det du eller han?

• Trådstarter Trådstarter .............
  • Opprettet Opprettet
?

.............

Guest
Som "made the first move"?

Sa han eller gjorde dumt som du syns var sjarmerende?
Eller gjorde du?

First move.. tja han... og han....... og så meg..... :-P

På første møte... fikk man meg til å se på at han faktisk er litt skjev i fjeset.... haha..
Han er ikke god. Kan faktisk ikke se det nå. Men det er ikke akuratt det man bør fokusere på på en date. :-P. 

TonjeJenta skrev:

First move.. tja han... og han....... og så meg..... :-P

På første møte... fikk man meg til å se på at han faktisk er litt skjev i fjeset.... haha..
Han er ikke god. Kan faktisk ikke se det nå. Men det er ikke akuratt det man bør fokusere på på en date. :-P. 

hihi
Dette var etter vi hadde møttes første gang da...
Min mann kunne jeg hvertfall merke at han tenkte på noe annet når han spurte meg om jeg ville ha pennen hans.
Jeg fant en penn som lå å gnagde meg på ryggen så sa jeg her er pennen din i det jeg skulle til å gå ut av bilen.
Da så han på pennen (dette var før vi hadde kyssa hihi) og så meg inn i øynene og sa:
Vil du kose an?

Delvis jeg. Sendte mld til ham om hjelp da jeg feiret bursdagen min. Han ringte opp til meg siden vi bodde da langt unna hverandre, var ikke sammen eller noe siden vi kun hadde møtt hverandre 2 ganger. Ble en lang kveld kan en si i tlf, og endte med at jeg dro å besøkte ham og ble boende

hohoho!! det kan jeg trygt si var han. For en innpåsliten fyr :P og her er vi 6 år senere; gift og har barn <3 <3 

Det var meg. Etter mye om og men blei det oss! Og vi er veldig glade for det nå

Jeg skreiv en kommentar på et bilde inne på øhh....hva het det nettstedet igjen da.....BLINK! Blink ja, han så kjempedigg ut, høy og barsk! Så møttes vi å han var lav og barsk haha, men det gjorde ingenting! Han var skikkelig våggal da å kyssa meg på første date så det var en stk målbevisst kar! er litt over 6 år siden nå

Hihi, kan vel si det var oss begge! Han prøvde å kysse meg på kinnet og jeg spurte hvorfor i all verden jeg ikke fikk et ordentlig kyss?!! Så fikk jeg det da!

Back
Topp