Var dere enige om babyens navn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Nja, han var veldig bestemt på nr2 sitt navn, jeg syntes det var veldig passende, men prøvde å smake på andre alternativer, men han la ned veto mot alle, så da ble det det :) denne gang var det omvendt! ;)

Ja, egentlig. Men mannen var hakket mer usikker enn meg på hvor tidlig vi ville offentliggjøre det.

Vi er veldig enige nå, men har vært veldig uenige om mange navn frem til vi fant det riktige :-)

Ja. Jeg fant et navn begge likte og så fant vi liksom ikke noe finere så da ble det det :)

Ville aldri valgt et navn vi var uenige om. Vi satt opp en liste med favorittene våre og begge hadde navnet på listen :)

Med nr 1 bestemte mannen, det var så viktig for han, og jeg syns det var greit nok derfor aksepterte jeg det.
Denne gangen finner vi ikke navn :(

Ja. Vi kom begge med mange forslag, og andre kom med forslag og. Så pratet vi ikke om det på noen uker. Når vi pratet om det igjen, så hadde vi "smakt" litt på de forskjellige navnene og likte begge et av svigermor sine forslag

Her var det 2-3 :P barna vant :D

Vi er forsåvidt enige om navnet, men jeg føler meg ikke helt der ennå. Vet ikke helt om navnet passer han.

Ja så klart :) Ville ikke gitt henne et navn vi ikke var enige om.

Celine hadde egentlig ikke navnet sitt før vi kom hjem og hun var 7 dager gammel. Egentlig hadde vi tenkt på et navn før hun ble født, men det passet liksom ikke. Vi hadde Celine på listen, men vi brukte litt tid på å bli vant med det. Men da vi bestemte oss var vi begge enige om at det passet veldig godt

Back
Topp